Business Contact Facebook Twitter

'Make Dust or Eat Dust 2.0' genomineerd voor PIM Marketing Literatuur Prijs 2020

Make Dust or Eat Dust 2.0 van Roland van Kralingen is 1 van de 12 genomineerden voor de PIM Marketing Literatuur Prijs 2020! Platform Innovatie in Marketing (PIM) wil met deze prijs de aandacht vestigen op de ontwikkelingen in het marketingvak. Uit de genomineerden van deze achttiende editie ziet de vakjury veel aandacht voor merken, klantbeleving en service bij de auteurs. Vorig jaar won Gino van Ossel met zijn boek ‘Retail – De digitale hysterie voorbij’ deze prestigieuze marketingliteratuurprijs.

In Make Dust or Eat Dust 2.0 laat Roland van Kralingen zien dat het om niet-aflatende inspiratie, creativiteit en doorzettingsvermogen vraagt om als bedrijf je merk goed in de markt te zetten en om relevante en duurzame meerwaarde te blijven creëren. Dit boekje is voor grote en kleine ondernemers, managers, ontwerpers, marketingnerds, reclamemakers, CEO’s, CFO’s, COO’s, onderzoekers, merkgoeroes en alle andere beroepen die zich bezighouden met de creatie en innovatie van succesvolle merken en bedrijven. Kortom, voor allen die connected moeten zijn met de tijdgeest.

Op 26 november 2020 presenteren de genomineerde auteurs hun boek tijdens het PIM Marketing Literatuur Prijs evenement dat dit jaar online plaatsvindt De middag biedt een unieke kans om in een kort tijdsbestek veel vernieuwende inzichten op te doen en digitaal kennis te maken met de auteurs. Aan het eind van de middag maakt de jury bekend wie de winnaar is van de PIM Marketing Literatuur Prijs 2020 én welk boek de titel Marketing Studieboek van het Jaar krijgt

Het interactieve, online evenement met kennissessies, prijsuitreiking en netwerkmomenten is van 16.00 uur tot 17.45 uur en toegankelijk voor belangstellenden.

Aanmelden kan via www.pimonline. nl/marketingliteratuurprijs

Over Platform Innovatie in Marketing (PIM)
‘Samen van Nederland het meest inspirerende marketingland van Europa maken’. Dat is de missie van Platform Innovatie in Marketing ( Als kennisnetwerk op het raakvlak van marketing, innovatie en technologie stelt PIM marketeers in staat hun kennis en netwerk te vergroten. PIM organi seert events rondom innovatie in marketing en publiceert trendrapporten. Daarnaast reikt het jaarlijks de ‘PIM Marketing Literatuur Prijs’ en samen met NIMA en Adformatie de ‘Dutch Marketing Awards’ uit. Meer informatie: www.pimonline.nl