Business Contact Facebook Twitter

Verwachte boeken

De volgende toppers
  • ISBN 9789047013457
    speciale Libris uitgave
    € 0,00
  • Grote en kleine stappen om organisaties wendbaar en weerbaar te maken

    ISBN 9789047013693
    Twee jonge leidinggevenden in de roerige media-industrie moesten hun organisaties fundamenteel aanpassen om een spoedige neergang af te wenden. Ze maakten slim gebruik van informatie en nieuwe technologie, maar dat was niet de kern van de oplossing. Die bleek te liggen in verbinding tussen mensen binnen en buiten de organisatie. Van Leeuwe en Van de Peppel beschrijven hun avontuurlijke reis, waarin ze medewerkers naar een hoger niveau tilden en bestendige klantrelaties bouwden....
    € 19,99
  • Effectiever communiceren met DISC

    ISBN 9789047013792
    Met sommige collega’s of medewerkers wil de samenwerking maar niet vlotten. Zij pakken de zaken heel anders aan en de communicatie verloopt stroef. Het is alsof je tegen een muur praat – maar misschien denken zij wel hetzelfde… In dit soort gevallen kan de disc-methode uitkomst bieden. Dit boek laat zien hoe disc werkt en hoe je het kunt inzetten om zelf effectiever te worden, je talenten te ontwikkelen en betere relaties op te bouwen met de mensen om je heen. Merrick Rosenberg...
    € 21,99
  • Zijn werk over kapitaal en ideologie samengevat

    ISBN 9789047014157
    In 2014 brak de Franse econoom Thomas Piketty internationaal door met zijn boek Kapitaal in de 21ste eeuw, een vernieuwende en vlijmscherpe analyse van de groeiende economische en sociale ongelijkheid in de moderne wereld. Zijn boek werd een wereldwijde bestseller – ongekend voor een economisch-historisch werk van achthonderd pagina’s. Nu is Piketty terug met het nog dikkere Kapitaal en ideologie, waarin hij de ideologische stromingen onderzoekt die ten grondslag lagen aan die ongelijkheid....
    € 11,99
  • Lessen in creatief leiderschap als CEO van Disney

    ISBN 9789047013808
    Robert Iger werd ceo van The Walt Disney Company in 2005, op een moment dat het bedrijf er slecht voorstond. Het eens zo geliefde Disney had te maken met zware concurrentie in een markt die op zijn kop werd gezet door razendsnelle technologische ontwikkelingen. Vijftien jaar later is Disney het grootste en meest gerespecteerde mediabedrijf ter wereld. Het is eigenaar van Pixar, Marvel, Lucasfilm en 21st Century Fox, heeft met Disney+ een eigen streamingdienst en is sinds het aantreden...
    € 24,99
  • Waarom we steeds harder werken voor steeds minder

    ISBN 9789047013242
    Er is iets vreemds aan de hand. We waren nog nooit zo rijk als nu. Bedrijfswinsten, vermogens, pensioenpotten: naar bijna alle traditionele maatstaven leven we in uitzonderlijk welvarende tijden. Maar wie beter kijkt, ziet dat steeds minder mensen meedelen in al die welvaart. Ouderen moeten langer door tot hun pensioen. Jongeren hebben het voor het eerst minder goed dan hun ouders. En een woning is in veel steden ook voor de betere middenklasse onbetaalbaar. Zelfs wie zuinig leeft...
    € 20,00
  • Bijlezen, fun en facts, trends en tips, quizzes en tests 2020

    ISBN 9789047013754
    Het Vakantieboek voor professionals en managers wordt samengesteld uit de beste boeken en artikelen die het afgelopen jaar onder de aandacht kwamen van de redactie van uitgeverij Business Contact, aangevuld met samenvattingen van de boeken waar je als professional wel iets van gelezen móét hebben. Met dit boek in de hand kun je bijlezen, ontspannen, reflecteren en opladen. Lees over trends in managementland, laat je verrassen door handige technieken om werk en privé slimmer...
    € 15,00
  • Met werkgeluk naar bedrijfssucces

    ISBN 9789047012948
    Niets is belangrijker voor je bedrijfssucces dan medewerkers die trots zijn op hun bedrijf en ervaren dat zij daadwerkelijk een positieve bijdrage leveren. Door de juiste focus op je medewerkers, inspirerend leiderschap en een heldere, terugkerende ritmiek creëer je een bedrijf dat bruist van de energie, waar iedereen in oplossingen en mogelijkheden denkt. Aan de hand van ruim twintig jaar ervaring in management en hr ontwikkelden Danko en Willemsma een doortimmerde manier om een bedrijf...
    € 22,99
  • ISBN 9789047013785
    ‘Als we als samenleving toegewijd zijn aan alle andere aspecten van ons leven, maar ons thuis verwaarlozen, zijn we in feite bezig met het rechtzetten van de dekstoelen op de Titanic,’ aldus Stephen Covey. Dit is de ingekorte editie van De zeven eigenschappen van een succesvol gezin, het boek waarin hij zijn wereldberoemde eigenschappen uitlegt aan de hand van herkenbare gezinssituaties en praktische tips geeft voor hoe je ze kunt toepassen en bespreken met tieners en kinderen. Hoe...
    € 22,99
  • ISBN 9789047011255
    Denk jij dat je altijd gefundeerde beslissingen neemt op basis van een grondige beschouwing van de beschikbare feiten? Vergeet het maar. Onze hersenen doen precies het tegenovergestelde: ze proberen informatie netjes in te passen in het beeld dat we al hadden en helpen ons onze pijnlijke fouten te vergeten. Volgens Julia Galef hebben de meeste mensen van nature de mindset van een soldaat: we beschermen onze overtuigingen met man en macht en negeren ieder bewijs van het tegendeel....
    € 27,99
  • de spraakrevolutie: inzichten en kansen

    ISBN 9789047012900
    Voice is een instantsucces; nooit eerder is een nieuwe technologie zo snel en zo enthousiast ontvangen. In de VS heeft bijvoorbeeld één op de vier huishoudens inmiddels een slimme speaker. Maar wat is voice eigenlijk? Waarom is het belangrijk? En wat kun je ermee in jouw organisatie? Na internet en mobile is voice hét nieuwe kanaal voor de consument. Het stelt je in staat te praten met Siri, Amazon Alexa of de Google Assistant, via een slimme speaker of je telefoon. Met je stem...
    € 18,99
  • en de andere 99 belangrijkste technologische vragen van deze tijd

    ISBN 9789047013891
    We leven in een wereld vol digitale technologie. Selfies. Big data. Sociale media. Emoji. Netflix. Slimme barbies. Bitcoins. Kunstmatige intelligentie. Biotechnologie. Insta-waardig. Algoritmes. Spotify. Smartphones. Zelfrijdende auto’s. Dickpics. Robots. En dat is slechts een niet geheel willekeurige selectie. Zo’n wereld leidt tot allerlei nieuwe vragen. Zoals: Waarom zitten er alleen maar lelijke mannen op Tinder? Waarom wil je winnen van je navigatiesysteem? Waarom...
    € 17,50
 
<<

Aanbiedingsfolders

Najaar 2019

Zomer 2019

Voorjaar 2020

Tweets @Businessboek