Business Contact Facebook Twitter

Make Dust or Eat Dust 2.0 Roland van Kralingen

Marktleiderschap in een tijdperk van extreme verandering





€ 15,00 Beschikbaar Bestel dit boek
  • Paperback
  • 144 blz.
  • ISBN 9789047014362
  • augustus 2020
In ‘Make Dust or Eat Dust 2.0’ laat Roland van Kralingen zien dat het om niet-aflatende inspiratie, creativiteit en doorzettingsvermogen vraagt om als bedrijf je merk goed in de markt te zetten en om relevante en duurzame meerwaarde te blijven creëren. Dit boekje is voor grote en kleine ondernemers, managers, ontwerpers, marketingnerds, reclamemakers, CEO’s, CFO’s, COO’s, onderzoekers, merkgoeroes en alle andere beroepen die zich bezighouden met de creatie en innovatie van succesvolle merken en bedrijven. Kortom: ‘Make Dust or Eat Dust 2.0’ is er voor allen die connected moeten zijn met de tijdgeest. Twee uurtjes lezen en dan heb je de tijdsgeest weer te pakken. Gegarandeerd!
PDF Download hier een fragment van Make Dust or Eat Dust 2.0 in PDF-bestand.