Business Contact Facebook Twitter

Make Dust or Eat Dust 2.0 Roland van Kralingen

Marktleiderschap in een tijdperk van extreme verandering

€ 15,00 Reserveer zonder verzendkosten.
Reserveren
  • Paperback
  • 144 blz.
  • ISBN 9789047014362
  • juli 2020
Make Dust or Eat Dust 2.0 is een handzaam boekje voor alle professionals die zich bezig houden met het creëren van meerwaarde – ondernemers, managers, ontwerpers, marketing-directeuren, reclamemakers – en voor wie het cruciaal is om continu een vinger aan de pols te houden bij wat er in de maatschappij speelt. Het vraagt om niet aflatende inspiratie, creativiteit en doorzettingsvermogen om als groot of klein bedrijf je merk goed in de markt te zetten en om meerwaarde te creëren die relevant en duurzaam is. Dit boek laat zien hoe je als bedrijf met jouw merk en producten kunt inspelen op de turbulente tijdgeest. Make Dust or Eat Dust 2.0 inspireert, verrast, zet aan tot denken en stimuleert de creativiteit.