Business Contact Facebook Twitter

Onze boeken

Alle titels

  • Werken met toekomstscenario's

    ISBN 9789047012887
    ‘Wijzer in de toekomst’ van Jan Nekkers heeft zich bewezen als hét handboek voor wie zelf met toekomstscenario’s aan de slag wil. Goede scenario’s helpen je om de impact van een veranderende omgeving te begrijpen én om een toekomstgerichte strategie te bepalen. In deze nieuwe, geheel herziene editie is ruim baan gemaakt voor de nieuwste ontwikkelingen bij het werken met toekomstscenario’s. Nekkers biedt naast state-of-the-artmethoden voor het ontwikkelen en gebruiken...
    € 24,99
  • Leiderschapslessen uit de woestijn

    ISBN 9789047013730
    In dit poëtische, grappige en diepzinnige verhaal leert Taibah van zijn onwillige kudde schapen een aantal originele lessen die zijn beeld van leiderschap volledig op zijn kop zetten.
    € 17,50
  • Zijn boek over vriendschap en invloed samengevat

    ISBN 9789047013488
    Dale Carnegie heeft door de jaren heen miljoenen mensen geïnspireerd met zijn inzichten in de menselijke psyche en zijn praktische tips voor effectieve relaties en het beïnvloeden van gedrag.
    € 11,99
  • Meer geluk in werk en moederschap

    ISBN 9789047011538
    Elsbeth Teeling, van 'De Club van Relaxte Moeders', bespreekt negen succesfactoren voor een goede balans tussen werk en moederschap.
    € 20,00
  • ISBN 9789047013280
    Met ‘De onbevreesde organisatie’ zet Amy C. Edmondson het begrip psychologische veiligheid binnen organisaties en teams op de kaart. Dit veelgeprezen boek is gebaseerd op twintig jaar diepgaand onderzoek. Het toont met vele overtuigende praktijkvoorbeelden en wetenschappelijke onderbouwing aan dat een bedrijf pas tot werkelijke vooruitgang komt als medewerkers zich vrij voelen om hun plannen en ideeën te bespreken en ook hun bedenkingen durven uiten.
    € 27,99
  • Inzichten voor de professional in de publieke sector

    ISBN 9789047009306
    Ronald Derks en Bas van Leeuwen beschrijven in ‘De ideale ambtenaar’ hoe de rol van ambtenaar in de afgelopen decennia enorm is veranderd. Vroeger was het voor een ambtenaar vooral belangrijk om de regels nauwgezet en rechtvaardig toe te passen. In de laatste twintig jaar van de vorige eeuw kwam daar het resultaatgerichte denken bij, en tegenwoordig wordt van ambtenaren ook verwacht dat ze voortdurend in dialoog gaan met burgers, ondernemers en belanghebbenden. Als ambtenaar...
    € 29,99
  • Strategieën voor de Nieuwe Tijd

    ISBN 9789047013990
    In De Tao van leiderschap laat John Heider zien hoe de principes van Tao juist in deze tijd het verschil kunnen maken om een bevlogen leider te zijn. In zijn beroemde werk Tao-teh-King (Hoe dingen gebeuren of werken) beschreef Lao-tse de regels voor doeltreffend leiderschap. In China is dit nog altijd een van de belangrijkste boeken. De Tao van leiderschap voert je mee in deze eeuwenoude diepe wijsheid, en combineert deze met praktische inzichten. Op iedere bladzijde vind je inspiratie...
    € 14,99
  • ISBN 9789047013884
    In de langverwachte opvolger van 'Begin met het waarom' helpt Sinek je op zijn onovertroffen manier om een nog sterkere en innovatievere organisatie op te bouwen.
    € 24,99
  • vijf stappen om met iedereen een akkoord te bereiken

    ISBN 9789047013174
    Herken jij dat frustrerende gevoel dat er te weinig gedaan wordt met jouw goede ideeën? De happy happy-methode zorgt ervoor dat mensen wel openstaan voor je ideeën.
    € 20,00
  • Hoe je tegelijk kunt consolideren en innoveren

    ISBN 9789047013815
    Niets is moeilijker in een bedrijf dan je concentreren op groei en consolidatie, maar tegelijk alert blijven op nieuwe ontwikkelingen. Zelfs als je direct je strategie bijstelt, ben je vaak niet slagvaardig genoeg. Verandermanagement-expert John Kotter legt in dit boek uit dat de bedrijfshiërarchie de boosdoener is: die is het hart van je bedrijf, maar is domweg niet toegesneden op een werkelijkheid waarin verandering de norm is. Kotters revolutionaire idee is een duaal besturingssysteem:...
    € 20,00
  • bepaal je koers met het organisatiekompas

    ISBN 9789047012757
    Derksen (Oprichter online platform Marketingfacst) en creatief ondernemer Van der Linden leggen uit hoe je je organisatie fundamenteel transformeert aan de hand van drie duidelijke stappen.
    € 34,99
  • ISBN 9789047013457
    speciale Libris uitgave
    € 0,00
 
<<

Tweets @Businessboek