Business Contact Facebook Twitter

Onze boeken



Alle titels

  • Dingen voor elkaar krijgen zonder ballast en bureaucratie

    ISBN 9789047008583
    Hoe breng je binnen 48 uur een product op de markt dat de wereldpers haalt en waardoor je opeens in 21 landen in business bent? Hoe begin je met het bouwen van het grootste hunebed ooit? Hoe krijg je het voor elkaar dat een grote groep mensen met plezier gratis research voor je doet? Door te organizonderen. Organizonderen is de kunst razendsnel producten, diensten – eigenlijk anything – voor elkaar te boksen zonder gehinderd te worden door papier en geld, ofwel zonder een vastomlijnd...
    € 14,99
  • gids voor de professional in de publieke sector

    ISBN 9789047009306
    De rol van de ambtenaar verandert voortdurend. Was het voorheen vooral belangrijk de regels nauwgezet toe te passen of de (financiële) doelstellingen van het project te bewaken, nu moet je in dialoog met burgers, ondernemers en belanghebbenden. Het werk wordt daardoor steeds complexer. De auteurs, zelf ambtenaar, ontdekten tijdens hun studie aan de Nederlandse School voor Openbaar Bestuur en aan Harvard University een manier van kijken die hen helpt deze nieuwe rol in te vullen,...
    € 29,99
  • De essentie in een oogopslag

    ISBN 9789047010852
    De zeven eigenschappen is een klassieker in de succesliteratuur over persoonlijke groei én een wereldwijde bestseller. Stephen Covey formuleerde zeven principes, eigenschappen of gewoontes die je helpen te focussen op wat echt belangrijk is. ‘Het is wellicht common sense, maar daarmee nog geen common practice. Het is niet makkelijk om volgens deze eigenschappen te leven. Dat vereist karakter en discipline,’ aldus Covey. Speciaal daarvoor is deze Snapshots-editie: een box met 54 kaarten...
    € 20,00
  • Met inzichten van inspirerende denkers en doeners zoals Malcolm Gladwell, Simon Sinek en Daniel Levitin

    ISBN 9789047010395
    Met in zichten van in spirerende denkers en doeners zoals Malcolm Gladwell, Simon Sinek en Daniel Levitin. De eenentwintigste eeuw ontpopt zich als de eeuw van zelfontplooiing, zelfreflectie en het nemen van eigen verantwoordelijkheid. Steeds meer streven we ernaar bewust de juiste keuzes te maken die ons leven de waardevolle invulling geven waar we zo naar verlangen. Hierbij kan iedereen wel wat hulp gebruiken. In de Inspiratiekalender 2018 brengen we je daarom...
    € 14,99
  • voortdurend ontwikkelen met tijdelijke oplossingen

    ISBN 9789047010838
    In Nooit Af geven Aslander en Witteveen een nieuwe kijk op de fundamenten van ons leven: werk, school, zorg, overheid en management. De veranderingen gaan nu zo snel dat er helemaal geen tijd meer is voor het maken van uitvoerige plannen, die meestal alweer achterhaald zijn als de planning eindelijk af is. Tijd voor een andere aanpak. In dit eerste deel van de serie waarin op een sector wordt ingezoomd door de lens van het Nooit Af-principe, neemt Annette Dölle je mee naar de toekomst...
    € 15,99
  • Slim werken en prettig leven

    ISBN 9789047010791
    Nigel Cumberland schreef een praktische en inspirerende gids om succesvol te leven en werken in de eenentwintigste eeuw. Dit boek staat vol adviezen en tips om je leven, en dat van anderen, succesvoller te maken: op het werk, thuis, in je relaties met anderen.’ – Marshall Goldsmith, uit het voorwoord Elk hoofdstukje van dit boek is een nieuw idee dat je helpt dichter bij je doelen te komen. Met een mix van korte beschrijvingen en oefeningen kun je werken aan de optimale mindset,...
    € 19,99
  • beter presteren door een cultuur van accountability

    ISBN 9789047010029
    Het Oz-principe is het nummer 1 boek over accountability op de werkplek. Accountability gaat over eigenaarschap – als mensen zich persoonlijk verantwoordelijk voelen voor hun eigen presteren en het bereiken van de organisatiedoelen, zijn ze veel meer betrokken en wint iedereen. Dankzij deze praktische en bewezen filosofie hebben honderdduizenden mensen geleerd hoe belangrijk persoonlijk en organisatorisch eigenaarschap kan zijn voor een bedrijf. Dit boek legt haarfijn uit waarom...
    € 21,99
  • ISBN 9789047010067
    John Verhoeven is een ervaren trainer, consultant en auteur op het terrein van contentstrategie en visual content. Hij was ruim vijftien jaar hoofdredacteur bij enkele publieksmedia, en begeleidt sinds 2011 bedrijven en organisaties bij de opzet en uitvoering van hun contentstrategie. Het doel van die strategie is de relatie met de klant verrijken en versterken. Hoe pak je dat goed aan? Hoe zorg je voor samenhang, structuur en de juiste conversie? Hoe ontwikkel je een werkbare...
    € 24,99
  • ISBN 9789047010661
    Klanten: aan de ene kant zijn ze uw broodwinning en dus uw waardevolste bezit. Aan de andere kant werken ze u regelmatig op de zenuwen. Ze stellen torenhoge eisen, zijn onredelijk en wispelturig. Misschien komt dat wel omdat ze heel andere behoeften hebben dan u denkt - en dan ze zelf denken! Wat zijn de échte wensen en verwachtingen van een klant? Hoe denkt hij over u, over uw concurrenten, over zichzelf? Als u dat weet, kunt u daarop inspelen en de klant geven wat hij werkelijk...
    € 20,00
  • Draagvlak zonder dwang

    ISBN 9789047010678
    Stel, je organisatie of team zit in een belangrijk veranderproces. Als ‘trekker’ van de gedragsverandering heb je een duidelijke visie en een helder plan voor de toekomst. Je loopt als manager stevig vóór de troepen uit. ...maar wie volgt? Je medewerkers wachten echter af, blijven maar vragen stellen en lijken het zekere voor het onzekere te nemen. Je geduld wordt danig op de proef gesteld. Hoe krijg je ze mee? Hou de aansluiting! Gedragsverandering is een fragiel...
    € 20,00
  • Getting things done samengevat

    ISBN 9789047010753
    Getting Things Done van David Allen is een klassieker. gtd is het antwoord op het probleem waar velen mee worstelen: te veel te doen in te weinig tijd. De methode helpt je snel informatie te filteren en prioriteren. Bovendien is het een waterdicht systeem om alleen dat wat je nu moet doen op de radar te hebben en tóch niets te vergeten. Zo ben je weer bezig met wat echt belangrijk is, en met volledige focus. Arjan Broere en Ruben Verzijl, beiden gepokt en gemazeld in het geven...
    € 9,99
  • acht ingredienten van succesvol en toekomstbestendig ondernemen

    ISBN 9789047010630
    De Club van Rome was de grondlegger van het begrip ‘duurzaamheid’, ook wel ‘maatschappelijk verantwoord ondernemen’ genoemd. Nu, bijna vijftig jaar later, worden in het bedrijfsleven zoveel zinnige én onzinnige initiatieven opgehangen aan het begrip dat de betekenis ervan verloren lijkt te gaan. Tegelijkertijd is het belang van duurzaamheid groter dan ooit tevoren, zowel voor het voortbestaan van de planeet als voor dat van veel bedrijven. Hugo Hollander en Carolien Gadella-van...
    € 24,99
 

Tweets @Businessboek