Business Contact Facebook Twitter

Onze boeken

Alle titels

  • Leidinggeven aan succesvolle transformaties

    ISBN 9789047011408
    Innoveren is een reis, een journey. Tijdens die reis transformeert een bedrijf. Over de noodzaak hiervan en hoe een bedrijf dat bereikt zijn boeken vol geschreven, maar meestal wordt er onvoldoende rekening gehouden met het meest bepalende voor succes in transformaties: de menselijke factor. Hoe zorg je voor richting, betrokkenheid en daadwerkelijke relevante vernieuwing en resultaten? Hoe zorg je voor de benodigde energie en beweging? Wassili Bertoen, innovatiestrateeg pur sang,...
    € 24,99
  • ISBN 9789047013440
    Wil je bedrijfsmatig aan de slag met social media, maar weet je niet waar je moet beginnen? Of ben je al actief op social media, maar weet je eigenlijk niet of alle tijd die je erin steekt wel bijdraagt aan je organisatiedoelen? Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden in samenwerking met de Universiteit Utrecht en tien vooraanstaande social media-experts een praktisch model dat is gebaseerd op twaalf zakelijke doelen. Stuk voor stuk doelen die met de inzet van social media...
    € 22,99
  • ISBN 9789047011255
    Denk jij dat je altijd gefundeerde beslissingen neemt op basis van een grondige beschouwing van de beschikbare feiten? Vergeet het maar. Onze hersenen doen precies het tegenovergestelde: ze proberen informatie netjes in te passen in het beeld dat we al hadden en helpen ons onze pijnlijke fouten te vergeten. Volgens Julia Galef hebben de meeste mensen van nature de mindset van een soldaat: we beschermen onze overtuigingen met man en macht en negeren ieder bewijs van het tegendeel....
    € 27,99
  • Bijlezen, fun en facts, trends en tips, quizzes en tests 2020

    ISBN 9789047013754
    Het Vakantieboek voor professionals en managers wordt samengesteld uit de beste boeken en artikelen die het afgelopen jaar onder de aandacht kwamen van de redactie van uitgeverij Business Contact, aangevuld met samenvattingen van de boeken waar je als professional wel iets van gelezen móét hebben. Met dit boek in de hand kun je bijlezen, ontspannen, reflecteren en opladen. Lees over trends in managementland, laat je verrassen door handige technieken om werk en privé slimmer...
    € 15,00
  • Met werkgeluk naar bedrijfssucces

    ISBN 9789047012948
    Niets is belangrijker voor je bedrijfssucces dan medewerkers die trots zijn op hun bedrijf en ervaren dat zij daadwerkelijk een positieve bijdrage leveren. Door de juiste focus op je medewerkers, inspirerend leiderschap en een heldere, terugkerende ritmiek creëer je een bedrijf dat bruist van de energie, waar iedereen in oplossingen en mogelijkheden denkt. Aan de hand van ruim twintig jaar ervaring in management en hr ontwikkelden Danko en Willemsma een doortimmerde manier om een bedrijf...
    € 22,99
  • Oplossingen voor 40 herkenbare veranderdilemma's

    ISBN 9789047013532
    Goed in staat zijn veranderingen door te voeren is een belangrijke verantwoordelijkheid van iedere leider. Een verantwoordelijkheid die in de dagelijkse praktijk vraagt om het kraken van lastige dilemma’s. De bestaande veranderliteratuur geeft prachtige vergezichten over welke stappen je zou moeten zetten in een verandertraject, maar biedt onvoldoende houvast om de dilemma’s die je gaandeweg tegenkomt op te lossen. Want hoe krijg je een kostenbesparingsoperatie echt aan de praat?...
    € 22,99
  • Grote en kleine stappen om organisaties wendbaar en weerbaar te maken

    ISBN 9789047013693
    Twee jonge leidinggevenden in de roerige media-industrie moesten hun organisaties fundamenteel aanpassen om een spoedige neergang af te wenden. Ze maakten slim gebruik van informatie en nieuwe technologie, maar dat was niet de kern van de oplossing. Die bleek te liggen in verbinding tussen mensen binnen en buiten de organisatie. Van Leeuwe en Van de Peppel beschrijven hun avontuurlijke reis, waarin ze medewerkers naar een hoger niveau tilden en bestendige klantrelaties bouwden....
    € 19,99
  • Waarom we steeds harder werken voor steeds minder

    ISBN 9789047013242
    Er is iets vreemds aan de hand. We waren nog nooit zo rijk als nu. Bedrijfswinsten, vermogens, pensioenpotten: naar bijna alle traditionele maatstaven leven we in uitzonderlijk welvarende tijden. Maar wie beter kijkt, ziet dat steeds minder mensen meedelen in al die welvaart. Ouderen moeten langer door tot hun pensioen. Jongeren hebben het voor het eerst minder goed dan hun ouders. En een woning is in veel steden ook voor de betere middenklasse onbetaalbaar. Zelfs wie zuinig leeft...
    € 20,00
  • ISBN 9789047011316
    ‘Dit gaan we niet nog veertig jaar zo doen,’ zeiden drie rebelse dertigers in de zomer van 2015 tegen elkaar. Ze zegden hun veelbelovende, maar frustrerende banen op met als doel een revolutie te ontketenen in de manier waarop organisaties werken. Ze vlogen de wereld over met niets meer dan een bucketlist met 100 namen van ’s werelds meest inspirerende organisaties, managementgoeroes, vooraanstaande wetenschappers, tegendraadse ondernemers en ceo’s. In dit boek nemen...
    € 20,00
  • Ontwerp je optimale salesorganisatie

    ISBN 9789047013594
    Een goede salesorganisatie is bepalend voor het succes van je bedrijf. Maar hoe werkt sales nu eigenlijk? En hoe pak je het goed aan? Sales is allang geen eendimensionaal trucje meer. Het is een veelzijdig gebied dat veel meer van je vraagt dan een dosis enthousiasme en doorzettingsvermogen. Of je nu commercieel verantwoordelijk bent voor een klant, een team of je eigen bedrijf, je moet ervoor zorgen dat je een goed geolied salessysteem opbouwt. Bovendien gaat het niet alleen...
    € 19,99
  • Rijk worden en prettig leven

    ISBN 9789047013662
    Na het succes van zijn internationale bestseller, 100 dingen die succesvolle mensen doen, richt Nigel Cumberland zijn aandacht met dit nieuwe boek op het verkrijgen van rijkdom. 100 dingen die miljonairs doen helpt je allereerst geld, bezit en vermogen en je eigen relatie daartoe te begrijpen. Kom erachter hoeveel je wilt hebben, hoeveel je werkelijk nodig hebt en hoe belangrijk je mindset is om daadwerkelijk het vermogen te vergaren waar jij gelukkig van wordt. Cumberland verdiept...
    € 18,99
  • Visual storytelling met je smartphone

    ISBN 9789047013716
    Video is tegenwoordig niet meer weg te denken als onderdeel van een effectieve communicatiestrategie. Een goede video kan bijdragen aan je online zichtbaarheid, personal branding en vindbaarheid op internet. Daarnaast is het dé manier om mensen op een directe, persoonlijke manier te betrekken bij jouw onderwerp of bedrijf. Maar een video (laten) maken is ingewikkeld en intensief. En vloggen is in rap tempo geprofessionaliseerd: je komt niet meer weg met een amateuristische huis-tuin-en-keukenvlog....
    € 17,99
 
<<

Tweets @Businessboek