Business Contact Facebook Twitter

Het einde van online winkelen Wijnand Jongen

de toekomst van retail die altijd verbonden is

€ 24,99 Beschikbaar Bestel dit boek
  • Paperback
  • 256 blz.
  • ISBN 9789047009948
  • november 2016

De retail kraakt in haar voegen door de economische crisis en de digitalisering van de samenleving. In ‘Het einde van online winkelen’ laat Wijnand Jongen zien dat de echte oorzaak dieper ligt: winkels zijn nauwelijks in staat in te spelen op het veranderende gedrag van klanten, die door ontwikkelingen als Internet of Things, 24 uur per dag verbonden zijn.

Het einde van online winkelen markeert het begin van een nieuw tijdperk waarin personalisering en digitalisering naadloos samengaan. Winkels moeten met nieuwe businessmodellen komen om een plek te veroveren in een wereld die steeds meer gedomineerd wordt door marktplaatsen en platformen. Ze moeten transformeren in digitale netwerkorganisaties waar de menselijke maat weer centraal staat.

Wijnand Jongen geeft aan de hand van talloze inspirerende voorbeelden een ultiem overzicht van de trends en ontwikkelingen die het retaillandschap in rap tempo veranderen. Hij schetst een helder beeld van de toekomst, waardoor dit boek onmisbaar is voor iedereen die wil weten wat de detailhandel en de dienstensector te wachten staat.

Lezers van dit boek kunnen de e-boekversie gratis downloaden! 
PDF Download hier een fragment van Het einde van online winkelen in PDF-bestand.

Recente boeken

 

Dit boek in de pers

‘Wijnands beschrijving van de opkomst van shopping-ecosystemen is een wake-up call en must read voor iedereen in retail.’ - Daniel Ropers, CEO bol.com

'Traditionele economie wordt in razend tempo ingehaald door slimme economie.Wie de boot niet wil missen kan zich maar beter inlezen.’ - Daan Weddepohl, CEO & founder peerby.com

‘Eindelijk een boek dat retail de ruimte geeft die het verdient!’ - Kitty Koelemeijer, hoogleraar marketing & retailing, Nyenrode Business Universiteit