Business Contact Facebook Twitter

TEDxAmsterdam-lezing van Duncan Stutterheim bij Business Contact

Op vrijdag 27 november vond TEDxAmsterdam 2015 plaats. Een dag lang werden de genodigden ondergedompeld in nieuwe TED Talks: creatieve, inspirerende en vernieuwende ideeën over uiteenlopende onderwerpen.

Vier jaar geleden startte Uitgeverij Business Contact in samenwerking met TEDxAmsterdam de traditie om ieder jaar de beste lezing van het voorafgaande jaar in boekvorm uit te geven.

Vorig jaar werd de lezing van Duncan Stutterheim laaiend enthousiast ontvangen. Deze succesvolle dance-ondernemer, bekend van onder meer megafeesten als Sensation en Thunderdome, die onlangs afscheid nam van zijn bedrijf ID&T, vertelt hoe hij de manier waarop hij onderneemt totaal heeft omgegooid.

Eerder verscheen in deze samenwerking tussen Uitgeverij Business Contact en TEDxAmsterdam Drie universele levenslessen van Jimmy Nelson (2014), Volg je instinct, niet de feiten van Rory Sutherland (2013) en De technologie van ideeën van Barry Schwartz (2012).

 

Over het boek
Duncan Stutterheim – Vier het leven

Met elke nieuwe generatie komen er andere waarden naar boven. Stutterheim, die de hartslag van de nieuwe generatie feilloos aanvoelt, besloot de manier waarop hij zakendoet totaal om te gooien. In plaats van te koersen op pure winst en omzet, richt hij zich nu veel meer op de sociale toegevoegde waarde en de gedeelde belangen. Zo introduceerde hij gratis water op zijn feesten, terwijl daar het meest op verdiend werd. In Vier het leven deelt Stutterheim deze nieuwe businesswaarden met ons.

‘Met zijn verhaal over passie en sociaal ondernemen zette hij de zaal op z’n kop.’ – Sprout

 

Uitgeverij Business Contact – gebonden – full colour geïllustreerd – 80 blz. – € 7,99 – ISBN 9789047008927