Business Contact Facebook Twitter

Meesters in Management: deze schrijvers moet je gelezen hebben

Managementboeken zijn al lang niet meer alleen voor managers. Ze worden geschreven voor iedereen die werkt of onderneemt, en kunnen rekenen op een toenemende populariteit. Maar welke boeken beklijven en overleven alle kortdurende hypes en trends?

We zetten daarom achttien van onze topauteurs in de schijnwerpers die hun sporen verdiend hebben. Hier vind je de profielen per schrijver. Dit zijn de 15 boeken die je gelezen moet hebben:

  • drijfveren en dilema's van ondernemers in de betekeniseconomie van ondernemers in de betekeniseconomie

    ISBN 9789047011651
    In ‘Pioniers van de nieuwe welvaart’ gaan Kees Klomp en Nadine Maarhuis dieper in op de betekeniseconomie, die alsmaar groeit. Ondernemers als Tony’s Chocolonely, Dopper en De Vegetarische Slager zijn succesvol bij een groot publiek en in alle hoeken van de samenleving is belangstelling voor ondernemers met een maatschappelijke missie. Maar een financieel gezonde business runnen die tegelijk sociale en ecologische meerwaarde creëert is niet altijd gemakkelijk. Welke dilemma’s...
    € 22,50
  • de negen geheimen van de beste sprekers ter wereld

    ISBN 9789047010432
    Ontdek de ingrediënten van een succesvolle TED-talk In 'Spreek als TED' onthult Carmine Gallo de verrassende inzichten die hij kreeg nadat hij honderden TED-talks analyseerde en de populairste TED-sprekers, onder wie Brené Brown, Ken Robinson en Susan Cain, interviewde. Hij sprak ook talloze toponderzoekers op het gebied van psychologie, communicatie en neurowetenschap. Zo ontdekte Gallo negen ingrediënten die alle succesvolle TED-talks gemeen hebben. Hij ontwikkelde een stapsgewijze...
    € 15,00
 
<<
 

Locatie