Business Contact Facebook Twitter

Onze boeken

Alle titels

  • Zijn werk over kapitaal en ideologie samengevat

    ISBN 9789047014157
    Financieel journalisten Wouter van Bergen en Martin Visser vatten Piketty's nieuwste boek helder en deskundig samen. Met apart hoofdstuk over de Nederlandse situatie.
    € 11,99
  • Lessen in creatief leiderschap als CEO van Disney

    ISBN 9789047013808
    In ‘De rit van mijn leven’ kijkt Robert Iger, een van de succesvolste en meest innovatieve CEO’s in onze tijd, terug op zijn carrière. Robert Iger werd CEO van The Walt Disney Company in 2005, op een moment dat het bedrijf er slecht voorstond. Disney had te maken met zware concurrentie in een markt die op zijn kop werd gezet door razendsnelle technologische ontwikkelingen. Vijftien jaar later is Disney het grootste en meest gerespecteerde mediabedrijf ter wereld. Het is eigenaar...
    € 24,99
  • Effectiever communiceren met DISC

    ISBN 9789047013792
    Merrick Rosenberg en Daniel Silvert, coaches met veel ervaring in het internationale bedrijfsleven, introduceren in ‘Hoogvliegers’ de principes van DISC. Met sommige collega’s of medewerkers wil de samenwerking maar niet vlotten. Zij pakken zaken heel anders aan en de communicatie verloopt stroef. Het is alsof je tegen een muur praat – maar misschien denken zij wel hetzelfde… In dit soort gevallen kan de DISC-methode uitkomst bieden. DISC geeft inzicht in je communicatiestijl:...
    € 21,99
  • make work more fun

    ISBN 9789047011316
    Werk kan leuker, beter en inspirerend zijn, ook voor jou! Luister naar wat de Corporate Rebels ontdekten bij de meest inspirerende organisaties, managementgoeroes, en tegendraadse ondernemers.
    € 20,00
  • Ontwerp je optimale salesorganisatie

    ISBN 9789047013594
    Terry van den Bemt legt in ‘De Sales Architect’ uit hoe je sales nu echt goed aanpakt. Sales is allang geen eendimensionaal trucje meer. Het is een veelzijdig gebied dat veel meer vraagt dan een dosis enthousiasme en doorzettingsvermogen. Het opbouwen van een goed geolied salessysteem is belangrijk. Of je nu commercieel verantwoordelijk bent voor een klant, een team of je eigen bedrijf. Terry van den Bemt neemt je mee over de volledige breedte van het hedendaagse salesvak....
    € 20,00
  • Rijk worden en prettig leven

    ISBN 9789047013662
    Verkrijg de optimale mindset en ontwikkel de juiste vaardigheden om voldoende vermogen op te bouwen en een rijk leven te leiden.
    € 20,00
  • Visual storytelling met je smartphone

    ISBN 9789047013716
    In ‘Vloggen voor professionals’ laat videoproducent Daan van Bergen zien waarin de kracht van zakelijk vloggen zit voor ondernemers en bedrijven. Een goede video draagt bij aan je online zichtbaarheid en is dé manier om mensen direct en persoonlijk te betrekken bij jouw onderwerp of bedrijf. Daarbij hoef je niet zelf in beeld te komen, maar kun je bijvoorbeeld ook klanten of collega’s interviewen. En je hebt er geen dure apparatuur voor nodig: met je eigen smartphone kun je meteen...
    € 17,99
  • verhoog je prestaties met gevarieerde oefentests

    ISBN 9789047013303
    Dr. Jack J.R. van Minden laat je in ‘De Assessment Trainer’ zien hoe jij je goed kan voorbereiden op een assessment. Jaarlijks moeten namelijk vele Nederlanders en Vlamingen een assessment ondergaan voor een nieuwe functie, baan of opleidingsplaats. Dit compacte, zeer gestructureerde en praktische boek, vergelijkbaar met de succesformule van ‘De IQ-Trainer’, helpt je thuis, zonder zenuwen, te oefenen met de gedragstests die je bij assessmentbureaus kunt verwachten. Geen...
    € 16,99
  • ISBN 9789047013778
    Aan de hand van het wereldberoemde boek van zijn vader geeft Sean Covey praktische tips en inzichten om je studie succesvol te doorlopen en je carrière met een stevige basis te starten.
    € 15,00
  • Organiseer de onderstroom en krijg medewerkers mee

    ISBN 9789047013686
    In ‘Storylistening’ geven Annet Scheringa en Simone Beemster antwoord op vragen waar veel organisaties mee worstelen. Vragen als: hoe krijgen we de beweging erin? Hoe krijgen we mensen mee? Verleiden, verontrustende cijfers presenteren, visies en veranderplannen rondmailen: het werkt niet. Luisteren naar onderstroomverhalen, storylistening, werkt wél. Maar die griezelige wereld vol ervaringen, belevingen en emoties laten nogal wat organisaties links liggen. Zonde, want ze leveren...
    € 24,99
  • Hoe je samen succesvol wordt in leven en werk

    ISBN 9789047013631
    Jennifer Petriglieri helpt stellen met twee carrières en drukke levens deze succesvol te combineren.
    € 22,99
  • Wat iedere manager moet weten over het succesvol inzetten van data

    ISBN 9789047013327
    Erik Elgersma legt in ‘Concurreren op kennis’ uit waarom er vaak wordt geroepen: ‘Data zijn het nieuwe goud’ en waarom slechts enkele bedrijven weten dat goud daadwerkelijk te delven. Want hoe zorg je ervoor dat je de relevante data op het juiste moment tot je beschikking hebt? Hoe vertaal je data naar bruikbare kennis en die kennis weer naar betere beslissingen? In de praktijk blijkt werken met data nog niet zo eenvoudig. In ‘Concurreren op kennis’ zet Erik Elgersma,...
    € 29,99
 
<<

Tweets @Businessboek