Business Contact Facebook Twitter

Onze boeken

Alle titels

  • Shortcuts naar overtuigingskracht

    ISBN 9789047014706
    In ‘Macht aan de aardige mens’ van Pacelle van Goethem ontdek je de stijlen van overtuigen en de geheimen van onweerstaanbare mensen. Overtuigingskracht lijkt iets waarmee je geboren moet zijn; iets voor Gandhi en de Obama’s. Maar overtuigen volgt zijn eigen logica, en charisma heeft best practices. Pacelle van Goethem beschreef in haar bestseller ‘IJs verkopen aan eskimo’s’ hoe overtuigen werkt. ‘Macht aan de aardige mens’ bevat het deel daaruit over overtuigingskracht....
    € 12,99
  • ISBN 9789047014454
    In ‘Een nieuw kapitalisme voor een wereld in verwarring’ legt Harvard-professor Rebecca Henderson uit dat alhoewel het kapitalisme de grootste bron van welvaart is die de wereld ooit gekend heeft, het succes ervan duur betaald wordt. Het kapitalisme staat op het punt de aarde te vernietigen, en de groeiende kloof tussen arm en rijk dreigt te zorgen voor maatschappelijke ontwrichting. Wat we nodig hebben is een heel nieuw kapitalisme, niet gericht op winst en groei, maar op duurzaamheid,...
    € 29,99
  • Hoe je iedere baan die je wilt kunt krijgen

    ISBN 9789047014195
    Werk zoeken is een veelkoppig monster, waar ook talentvolle en goed opgeleide mensen mee worstelen, zegt carrièrecoach Alexa Shoen in ‘Entry Level Boss’. Want herken je dat? Dat je steeds het gevoel hebt tegen een muur aan te lopen in je zoektocht naar werk waar je blij van wordt? Je bent niet de enige. Veel starters op de arbeidsmarkt vinden maar geen baan, of zitten vast in een zielloze baan om de huur te kunnen betalen. In hun vrije tijd solliciteren ze zich suf, zonder...
    € 20,00
  • Hoe navy seals leiden en winnen

    ISBN 9789047014294
    In ‘Extreem eigenaarschap’ vertalen Jocko Willink en Leif Babin de krachtige leiderschapslessen van het slagveld naar heldere principes die toegepast kunnen worden in ieder team en elke organisatie. Toen de Navy SEAL-taskforce van Willink en Leif in 2006 in Irak voor een mission impossible stond: Ramadi veiligstellen, een stad die al min of meer als verloren wordt beschouwd, wisten Willink en Babin onder extreme druk hun team naar de overwinning te leiden. De overwinning is grotendeels...
    € 24,99
  • de vier pijlers van een positieve werkcultuur

    ISBN 9789047013907
    ‘Het Happy Office Manifest’ van Maartje Wolff en Fennande van der Meulen is het meest complete en praktische boek over werkgeluk dat er is. Het is inmiddels bewezen dat werkgeluk gezonder, succesvoller, productiever, innovatiever én creatiever maakt. Toch wordt er maar weinig aandacht aan besteed. ‘Het Happy Office Manifest’ helpt je om stap voor stap een positieve werkcultuur voor jezelf, het team en de organisatie te creëren. Daarbij gaat het niet over salaris, vers...
    € 24,99
  • Ontsluit je potentieel, inpireer anderen

    ISBN 9789047014218
    In ‘Bewust Leiderschap’ legt Neil Seligman uit dat leiderschap om meer gaat dan alleen medewerkers aansturen en financiële targets halen. Minstens even belangrijk is namelijk wie jij zelf bent als leider. Heb je je visie en doelen duidelijk voor ogen? Ben je veerkrachtig genoeg om stress en veranderende omstandigheden het hoofd te bieden? En lukt het je om verbinding te creëren met anderen? Of je nu ondernemer, CEO, student, docent of werknemer bent, ‘Bewust Leiderschap’...
    € 18,99
  • positief van mening verschillen in een verdeelde wereld

    ISBN 9789047014232
    Dat iedereen overal anders over denkt is nu eenmaal een gegeven. Helaas leiden die meningsverschillen maar zelden tot een goed gesprek. In onze sterk gepolariseerde wereld vinden we het steeds moeilijker om constructief en inhoudelijk met elkaar van gedachten te wisselen over onderwerpen waarover we het niet eens zijn. Filosofen Adam Ferner en Darren Chetty leggen de mechanismes achter een aantal van de meest urgente maatschappelijke discussies bloot en delen beproefde...
    € 18,99
  • Ontsluit je potentieel, inpireer anderen

    ISBN 9789047014782
    In ‘Bewust leiderschap’ laat Neil Seligman je in twintig praktische lessen zien hoe je leiding kunt geven. Leiderschap gaat namelijk om meer dan alleen medewerkers aansturen en financiële targets halen. Minstens even belangrijk is wie jij zelf bent als leider. Heb je je visie en doelen duidelijk voor ogen? Ben je veerkrachtig genoeg om stress en veranderende omstandigheden het hoofd te bieden? En lukt het je om verbinding te creëren met anderen? Of je nu ondernemer, CEO,...
    € 0,00
  • Hoe onze persoonlijke gegevens gekaapt werden om de wereld brexit en Trump te geven

    ISBN 9789047013921
    Klokkenluider Christopher Wylie vertelt in ‘De grote dataroof’ de bloedstollende ontstaansgeschiedenis van Cambridge Analytica, dat bouwde aan een van de machtigste wapens ooit: online psychologische massamanipulatie. Het databedrijf verzamelde persoonlijke gegevens van meer dan 87 miljoen mensen en misbruikte die via Facebook – dat het oogluikend toestond! Samen met The New York Times en The Guardian trok hij in 2018 ten strijde en onthulde hij de duistere praktijken van Cambridge...
    € 22,99
  • ISBN 9789047014447
    Xavier van Leeuwe and Matthijs van de Peppel, two young media executives, knew their organization faced epic change – or a swift collapse. They deftly applied smart data and technology, but the quantum leap lay elsewhere: in the connections between people, within and beyond their companies. Xavier van Leeuwe and Matthijs van de Peppel describe their journey in ‘The Human Touch’, as adventurers and raconteurs, dreamers and learners. How they and their teams ventured to greater...
    € 19,99
  • Met werkgeluk naar bedrijfssucces

    ISBN 9789047012948
    Quinty Danko en Sybrich Willemsma leggen in ‘Hart in de zaak’ uit dat niets belangrijker is voor je bedrijfssucces dan trotste, betrokken medewerkers. Aan de hand van ruim twintig jaar ervaring in management en hr ontwikkelden Quinty Danko en Sybrich Willemsma een doortimmerde manier om een bedrijf met een kloppend hart te bouwen. Met hun we-kigai-model bepaal je de successtrategie; met hun 6c-model zorg je voor de uitvoering. Maak met ‘Hart in de zaak’ van jouw bedrijf...
    € 22,99
  • Marktleiderschap in een tijdperk van extreme verandering

    ISBN 9789047014362
    In ‘Make Dust or Eat Dust 2.0’ laat Roland van Kralingen zien dat het om niet-aflatende inspiratie, creativiteit en doorzettingsvermogen vraagt om als bedrijf je merk goed in de markt te zetten en om relevante en duurzame meerwaarde te blijven creëren. Dit boekje is voor grote en kleine ondernemers, managers, ontwerpers, marketingnerds, reclamemakers, CEO’s, CFO’s, COO’s, onderzoekers, merkgoeroes en alle andere beroepen die zich bezighouden met de creatie en innovatie...
    € 15,00
 
<<

Tweets @Businessboek