Business Contact Facebook Twitter

Onze boeken

Alle titels

  • Waarom sommige bedrijven momentum creëren en andere niet

    ISBN 9789047014942
    De auteur van de internationale bestseller ‘Good to great’ onthult de essentiële stappen van succesvolle bedrijven. Herken jouw vliegwiel en til jouw organisatie naar een hoger niveau.
    € 17,99
  • Een avontuur voor alle leeftijden

    ISBN 9789047015055
    Graphic novel over het leven van een van de meest succesvolle ondernemers in de wereld. Wat kun je leren van zijn successen en zijn mislukkingen?
    € 22,50
  • De beste technieken om je brein optimaal te laten presteren

    ISBN 9789047014669
    In ‘Leren als een pro’ vertellen Olav Schewe en Barbara Oakley hoe je beter kunt worden in leren. Want kost het jou veel energie om iets nieuws te leren? Begin je vaak vol goede moed, maar lukt het je niet om vol te houden? Of ben je snel afgeleid? ‘Leren als een pro’ vertelt je hoe het anders kan. Twee experts op het gebied van leren en studietechnieken geven je een snelcursus leervaardigheid, op basis van de recentste inzichten uit de psychologie en de hersenwetenschappen....
    € 20,00
  • sneller en slimmer een vliegende start maken

    ISBN 9789047015031
    Michael D. Watkins biedt je in ‘De eerste 90 dagen’ bewezen methodes om in negentig dagen een vliegende start te maken en een blijvende indruk achter te laten bij je nieuwe baan, een promotie tot leidinggevende of een nieuw project. In deze klassieker lees je hoe je met een goede voorbereiding je snel inwerkt, hoe je early wins scoort, bouwt aan een sterk team en samenwerkingen aangaat. Bovenal leer je hoe je jezelf blijft ontwikkelen en je team helpt groeien. Elk hoofdstuk...
    € 24,99
  • succesvol leidinggeven aan engineers, developers en ict-specialisten

    ISBN 9789047014904
    In ‘Paradijsvogels’ legt Eric Kuisch uit waarom leidinggeven aan techexperts een vak apart is. Hun kennis overstijgt vaak die van de leidinggevende zelf en ze hebben hun eigen unieke blik op bedrijfstargets of projectdoelen. Hoe zorg je er als leidinggevende voor dat deze talentvolle mensen niet op een eiland komen te zitten? Wat kun jij doen zodat zij voldoende gehoord worden en met plezier een belangrijke bijdrage aan het bedrijfssucces leveren? Eric Kuisch werkt al jarenlang...
    € 20,00
  • ISBN 9789047014928
    Ex-brandweercommandant biedt een onthullend inkijkje in de gesloten cultuur van de Amsterdamse brandweer. Waarom zijn racisme, seksisme en machtsmisbruik zo moeilijk te bestrijden?
    € 20,00
  • ISBN 9789047015185
    Deze mustread bestseller inspireert wereldwijd mijoenen lezers om ingesleten denkpatronen los te laten en zich met succes te richten op wat er echt toe doet.
    € 24,99
  • grip op de zorg in 44 praktijkverhalen

    ISBN 9789047014867
    In 44 persoonlijke verhalen maakt Kjeld Aij de complexe problematiek van de Nederlandse ziekenhuizen invoelbaar en deelt hij waardevolle lessen over leiderschap, inventiviteit en samenwerking.
    € 22,50
  • Waarom sommige mensen succes hebben en andere niet

    ISBN 9789047015345
    Wat is er zo bijzonder aan een uitzonderlijke prestatie? In 'Uitblinkers' laat Malcolm Gladwell zien waarom sommige mensen succes hebben, en anderen niet.
    € 15,00
  • Zijn werk over emotionele intelligentie samengevat

    ISBN 9789047014553
    ‘De kleine Goleman’ van Jacqueline de Jong biedt een heldere samenvatting van ‘Emotionele intelligentie’ en bespreekt daarnaast Golemans latere werk ‘Emotionele intelligentie in de praktijk’, ‘Over leiderschap’ en ‘Aandacht’, een onderwerp dat essentieel is in deze tijd van voortdurende afleiding. Een hoog IQ biedt namelijk geen garantie op een gelukkig leven; minstens even belangrijk is het EO, het ‘emotiequotiënt’. Op dit inzicht baseerde Daniel Goleman,...
    € 11,99
  • de spraakrevolutie: inzichten en kansen

    ISBN 9789047012900
    Iedereen praat over Voice als the next big thing. Maar wat is Voice precies? Waarom is het belangrijk? Praat je over 5 jaar meer met je device dan met je partner? Wat kun je ermee in je organisatie?
    € 18,99
  • Ondernemen zonder enig houvast

    ISBN 9789047014683
    In ‘The Hard Thing About Hard Things’ windt Ben Horowitz er geen doekjes om: het ondernemerspad gaat niet over rozen. Zo vaak als mensen het starten van een bedrijf ophemelen, zo zelden zijn ze eerlijk over hoe moeilijk het is er een te runnen. Horowitz, medeoprichter van Andreessen Horowitz en een van Silicon Valley’s meest gerespecteerde en ervaren ondernemers, schetst de rauwe werkelijkheid waarmee leiders iedere dag geconfronteerd worden. Hij deelt in ‘The Hard Thing...
    € 24,99
 
<<

Tweets @Businessboek