Business Contact Facebook Twitter

Onze boeken

Alle titels

  • de kracht van de positieve feedback

    ISBN 9789047001621
    Een manager leert van een orkatrainer de fijne kneepjes van het motiveren. Over vertrouwen kweken, goed gedrag prijzen en verkeerd gedrag corrigeren.
    € 20,00
  • ISBN 9789047001720
    Dit werkboek vult "De zeven eigenschappen die jou succesvol maken' praktisch aan en helpt het leven beter en leuker te maken.
    € 20,00
  • een revolutie in dienstverlening

    ISBN 9789047002727
    Eenvoudige maar doeltreffende aanwijzingen hoe u een visie kunt ontwikkelen, hoe u leert wat de klant precies wil en hoe u effectieve regels kunt instellen zodat uw klanten enthousiaste fans worden.
    € 20,00
  • strategie vertaald naar actie

    ISBN 9789047004387
    Strategie vertaald naar actie
    € 29,99
  • vergroot uw effectiviteit met situationeel zelfmanagement

    ISBN 9789047002819
    Wat is de grootste wens van managers? Dat hun medewerkers zelfstandig en verantwoordelijk opereren. Wat is de belangrijkste klacht van medewerkers? Dat hun baas te weinig reageert op hun specieke wensen. Hier komen we op het terrein van empowerment, de specialisatie van bestsellerauteur Ken Blanchard. Dit boek doet, in de traditie van het bekende De One-Minute Manager, kort en helder uit de doeken hoe u uw medewerkers echte verantwoordelijkheid en zelfstandigheid kunt geven....
    € 20,00
  • ISBN 9789047002710
    Inspiratie van dag tot dag van Stephen R. Covey biedt voor elke dag van het jaar een gedachte, tip, advies of opdracht, gebaseerd op zijn succesboek 'De zeven eigenschappen van effectief leiderschap', zonder de diepgang daarvan te kort te doen. Gelukkig zijn, plannen uitvoeren, reageren op lastige situaties, zelfvertrouwen: al die grote, dagelijkse thema's komen aan bod. Wie 'De zeven eigenschappen' heeft gelezen, weet wat de waarde van Coveys gedachtegoed is. Tegelijkertijd...
    € 25,00
  • ISBN 9789047001522
    Maar al te vaak krijgt u als manager het verzoek om iets op te lossen dat eigenlijk door een ander gedaan moet worden. De auteurs leiden u stap voor stap naar de oplossing van zo'n situatie.
    € 20,00
  • succesvol veranderen in moeilijke omstandigheden

    ISBN 9789047000921
    Onze ijsberg smelt! van John Kotter en Holger Rathgeber is een vermakelijke en tegelijkertijd leerzame parabel over veranderingsprocessen van groepen, teams en organisaties. Dit boek beschrijft de paniek die een kolonie pinguïns overvalt als duidelijk wordt dat de gletsjer waarop ze leven op smelten staat. In eerste instantie vertoont elke pinguïn een andere reactie, of komt met zijn eigen oplossing, totdat duidelijk wordt dat samenwerking de enige manier is om de problemen...
    € 20,00
  • a personal guide tot sustainable leadership

    ISBN 9789047002512
    Voor Anastasia Kellermann is duurzaamheid niet een onbereikbaar ideaal maar een commerciële kans, een creatieve uitdaging en een internationale onvermijdelijkheid. Deze nuchtere benadering maakt The S-Factor niet alleen een inspirerende, maar ook een praktische gids om duurzaamheid in de genen en het hart van een organisatie krijgen. Dat is de uitdaging van de leiders van vandaag en morgen. 'Duurzaamheid gaat uit van een persoonlijke keuze en is niet iets wat je op het bord...
    € 27,50
  • vier wegen naar authentiek en verantwoord leiderschap

    ISBN 9789047001218
    Paulien Assink zet in Uit het harnas! aan tot het inslaan van nieuwe wegen. Het harnas is een figuurlijke gevangenis waarin mensen zich opsluiten, waardoor ze zich afgescheiden voelen van zichzelf en elkaar. Het is alles wat mensen tegenhoudt om hun eigen grenzen te overstijgen aldus Paulien Assink. Ieder van ons is erbij gebaat om zich af te vragen of dit het leven is dat we willen leiden, of we echt vanuit onze innerlijke kracht de wereld het beste geven wat we te bieden hebben....
    € 25,99
  • voorheen 'Krijgen is een kunst'

    ISBN 9789025419844
    Directeuren, managers, bedrijfsplanners en marketing-managers hebben vaak behoefte aan concepten, denkkaders en voorbeelden van inspirerende uitgangspunten voor het kiezen van hun strategieën. De parallel met de krijgskunde kan daarbij veel vruchtbare ideeën opleveren voor het ondernemingsbeleid, niet in het minst vanwege de efficiëntie waarmee een militaire 'manager' zijn doelen in een onverbiddelijke omgeving en onder de grootste druk moet bereiken. Ook in het bedrijfsleven...
    € 31,99
  • waarde creëren samen met de klant

    ISBN 9789025424770
    De consument is tegenwoordig goed geïnformeerd, en maakt deel uit van netwerken waarin hij contact heeft met andere consumenten en met bedrijven. Tegelijk geeft de consument zijn ervaringen zelf vorm, en bepaalt voor een groot deel zelf de waarde van diensten en producten. Deze actieve houding en de technologische mogelijkheden tot interactie met anderen maken dat de consument in feite samen met bedrijven nieuwe waarde creëert. Prahalad en Ramaswamy beschrijven in dit boek de belangrijkste...
    € 32,99
 

Tweets @Businessboek