Business Contact Facebook Twitter

Onze boeken

Alle titels

  • Zijn werk over kapitaal en ideologie samengevat

    ISBN 9789047014157
    In 2014 brak de Franse econoom Thomas Piketty internationaal door met zijn boek Kapitaal in de 21ste eeuw, een vernieuwende en vlijmscherpe analyse van de groeiende economische en sociale ongelijkheid in de moderne wereld. Zijn boek werd een wereldwijde bestseller – ongekend voor een economisch-historisch werk van achthonderd pagina’s. Nu is Piketty terug met het nog dikkere Kapitaal en ideologie, waarin hij de ideologische stromingen onderzoekt die ten grondslag lagen aan die ongelijkheid....
    € 11,99
  • Grote en kleine stappen om organisaties wendbaar en weerbaar te maken

    ISBN 9789047013693
    Twee jonge leidinggevenden in de roerige media-industrie moesten hun organisaties fundamenteel aanpassen om een spoedige neergang af te wenden. Ze maakten slim gebruik van informatie en nieuwe technologie, maar dat was niet de kern van de oplossing. Die bleek te liggen in verbinding tussen mensen binnen en buiten de organisatie. Van Leeuwe en Van de Peppel beschrijven hun avontuurlijke reis, waarin ze medewerkers naar een hoger niveau tilden en bestendige klantrelaties bouwden....
    € 19,99
  • ISBN 9789047011316
    Joost Minnaar en Pim de Morree, beter bekend als de Corporate Rebels, zijn op een missie om een revolutie te ontketenen in de manier waarop we werken. In de zomer van 2015 zegden Joost en Pim hun veelbelovende, maar frustrerende banen op om de ruim honderd namen op hun bucketlist van ’s werelds meest inspirerende organisaties, managementgoeroes, vooraanstaande wetenschappers, tegendraadse ondernemers en CEO’s te spreken. Volg ze op hun avontuur en lees in ‘Corporate Rebels’...
    € 20,00
  • Ontwerp je optimale salesorganisatie

    ISBN 9789047013594
    Terry van den Bemt legt in ‘De Sales Architect’ uit hoe je sales nu echt goed aanpakt. Sales is allang geen eendimensionaal trucje meer. Het is een veelzijdig gebied dat veel meer vraagt dan een dosis enthousiasme en doorzettingsvermogen. Het opbouwen van een goed geolied salessysteem is belangrijk. Of je nu commercieel verantwoordelijk bent voor een klant, een team of je eigen bedrijf. Terry van den Bemt neemt je mee over de volledige breedte van het hedendaagse salesvak....
    € 20,00
  • Rijk worden en prettig leven

    ISBN 9789047013662
    In ‘100 dingen die miljonairs doen’ beschrijft Nigel Cumberland waarom iedereen voldoende vermogen kan opbouwen om het leven te leiden waar hij of zij gelukkig van wordt. Nooit meer geldzorgen. Je droomhuis bouwen. Een wereldreis maken: iedereen heeft wel zijn eigen redenen waarom hij graag miljonair wil zijn. Cumberland verdiept zich in de gewoonten, technieken, tools en manier van denken van selfmade miljonairs en helpt je om – met hun hulp – stap voor stap je eigen...
    € 20,00
  • Visual storytelling met je smartphone

    ISBN 9789047013716
    In ‘Vloggen voor professionals’ laat videoproducent Daan van Bergen zien waarin de kracht van zakelijk vloggen zit voor ondernemers en bedrijven. Een goede video draagt bij aan je online zichtbaarheid en is dé manier om mensen direct en persoonlijk te betrekken bij jouw onderwerp of bedrijf. Daarbij hoef je niet zelf in beeld te komen, maar kun je bijvoorbeeld ook klanten of collega’s interviewen. En je hebt er geen dure apparatuur voor nodig: met je eigen smartphone kun je meteen...
    € 17,99
  • verhoog je prestaties met gevarieerde oefentests

    ISBN 9789047013303
    Dr. Jack J.R. van Minden laat je in ‘De Assessment Trainer’ zien hoe jij je goed kan voorbereiden op een assessment. Jaarlijks moeten namelijk vele Nederlanders en Vlamingen een assessment ondergaan voor een nieuwe functie, baan of opleidingsplaats. Dit compacte, zeer gestructureerde en praktische boek, vergelijkbaar met de succesformule van ‘De IQ-Trainer’, helpt je thuis, zonder zenuwen, te oefenen met de gedragstests die je bij assessmentbureaus kunt verwachten. Geen...
    € 16,99
  • ISBN 9789047013778
    In ‘De zeven eigenschappen voor effectieve studenten’ geeft Sean Covey, aan de hand van de eigenschappen uit het wereldberoemde boek van zijn vader, praktische tips en inzichten om je studie succesvol te doorlopen en je carrière met een stevige basis te starten. Door met het einde voor ogen te beginnen, blijf je tot het einde betrokken, en houd je het beter vol. Je maakt scherper onderscheid tussen hoofd- en bijzaken en balanceert studie en plezier, met geweldige prestaties...
    € 15,00
  • Organiseer de onderstroom en krijg medewerkers mee

    ISBN 9789047013686
    In ‘Storylistening’ geven Annet Scheringa en Simone Beemster antwoord op vragen waar veel organisaties mee worstelen. Vragen als: hoe krijgen we de beweging erin? Hoe krijgen we mensen mee? Verleiden, verontrustende cijfers presenteren, visies en veranderplannen rondmailen: het werkt niet. Luisteren naar onderstroomverhalen, storylistening, werkt wél. Maar die griezelige wereld vol ervaringen, belevingen en emoties laten nogal wat organisaties links liggen. Zonde, want ze leveren...
    € 24,99
  • Hoe je samen succesvol wordt in leven en werk

    ISBN 9789047013631
    INSEAD-professor Jennifer Petriglieri beschrijft in haar boek ‘Jouw carrière, mijn carrière’ hoe je twee carrières wél effectief kunt combineren. Voor de meeste stellen geldt tegenwoordig dat beide partners werken. Dat brengt de nodige uitdagingen met zich mee, want als de ene partner snel carrière maakt, betekent dat vaak automatisch dat de ander minder kansen krijgt. Je eindigt dan met een opoffering of compromis waar je geen van beiden gelukkig van wordt. Petriglieri...
    € 22,99
  • Wat iedere manager moet weten over het succesvol inzetten van data

    ISBN 9789047013327
    Erik Elgersma legt in ‘Concurreren op kennis’ uit waarom er vaak wordt geroepen: ‘Data zijn het nieuwe goud’ en waarom slechts enkele bedrijven weten dat goud daadwerkelijk te delven. Want hoe zorg je ervoor dat je de relevante data op het juiste moment tot je beschikking hebt? Hoe vertaal je data naar bruikbare kennis en die kennis weer naar betere beslissingen? In de praktijk blijkt werken met data nog niet zo eenvoudig. In ‘Concurreren op kennis’ zet Erik Elgersma,...
    € 29,99
  • Werken met toekomstscenario's

    ISBN 9789047012887
    ‘Wijzer in de toekomst’ van Jan Nekkers heeft zich bewezen als hét handboek voor wie zelf met toekomstscenario’s aan de slag wil. Goede scenario’s helpen je om de impact van een veranderende omgeving te begrijpen én om een toekomstgerichte strategie te bepalen. In deze nieuwe, geheel herziene editie is ruim baan gemaakt voor de nieuwste ontwikkelingen bij het werken met toekomstscenario’s. Nekkers biedt naast state-of-the-artmethoden voor het ontwikkelen en gebruiken...
    € 24,99
 
<<

Tweets @Businessboek