Business Contact Facebook Twitter

Onze boeken

Alle titels

  • ISBN 9789047013785
    ‘Als we als samenleving toegewijd zijn aan alle andere aspecten van ons leven, maar ons thuis verwaarlozen, zijn we in feite bezig met het rechtzetten van de dekstoelen op de Titanic,’ aldus Stephen Covey. Dit is de ingekorte editie van De zeven eigenschappen van een succesvol gezin, het boek waarin hij zijn wereldberoemde eigenschappen uitlegt aan de hand van herkenbare gezinssituaties en praktische tips geeft voor hoe je ze kunt toepassen en bespreken met tieners en kinderen. Hoe...
    € 22,99
  • Visual storytelling met je smartphone

    ISBN 9789047013716
    Video is tegenwoordig niet meer weg te denken als onderdeel van een effectieve communicatiestrategie. Een goede video kan bijdragen aan je online zichtbaarheid, personal branding en vindbaarheid op internet. Daarnaast is het dé manier om mensen op een directe, persoonlijke manier te betrekken bij jouw onderwerp of bedrijf. Maar een video (laten) maken is ingewikkeld en intensief. En vloggen is in rap tempo geprofessionaliseerd: je komt niet meer weg met een amateuristische huis-tuin-en-keukenvlog....
    € 17,99
  • de spraakrevolutie: inzichten en kansen

    ISBN 9789047012900
    Voice is een instantsucces; nooit eerder is een nieuwe technologie zo snel en zo enthousiast ontvangen. In de VS heeft bijvoorbeeld één op de vier huishoudens inmiddels een slimme speaker. Maar wat is voice eigenlijk? Waarom is het belangrijk? En wat kun je ermee in jouw organisatie? Na internet en mobile is voice hét nieuwe kanaal voor de consument. Het stelt je in staat te praten met Siri, Amazon Alexa of de Google Assistant, via een slimme speaker of je telefoon. Met je stem...
    € 18,99
  • Zijn boek over vriendschap en invloed samengevat

    ISBN 9789047013488
    How to Win Friends and Influence People (Hoe je vrienden maakt en mensen beïnvloedt) van Dale Carnegie verscheen in 1936, maar wordt nog altijd gezien als een essentieel handboek voor iedereen die op zoek is naar meer succes en invloed binnen relaties. Volgens Carnegie draait het erom dat je anderen belangstellend tegemoet treedt en je in hen verplaatst; op die manier win je hun sympathie. Daarvoor geeft hij adviezen als: toon respect voor andermans ideeën, laat de ander het meest...
    € 11,99
  • Hoe je samen succesvol wordt in leven en werk

    ISBN 9789047013631
    Voor de meeste stellen geldt tegenwoordig dat beide partners werken. Dat brengt de nodige uitdagingen met zich mee, want hoe zorg je dat je carrière maakt én blijft investeren in je relatie en gezin? Vaak betekent het voordeel van de ene partner automatisch dat de ander erop achteruitgaat. Je eindigt dan met een opoffering of een compromis waar je geen van beiden gelukkig van wordt. Insead-professor Jennifer Petriglieri deed jarenlang onderzoek naar stellen uit meer dan dertig...
    € 22,99
  • ISBN 9789047013778
    In de zeven eigenschappen voor effectieve studenten geeft Sean Covey, aan de hand van de eigenschappen uit het wereldberoemde boek van zijn vader, praktische tips en inzichten om met succes je studie te doorlopen en je carrière met een stevige basis te starten. Door met het eind voor ogen te beginnen, blijf je tot het eind betrokken, en houd je het beter vol. Je maakt beter onderscheid tussen hoofd- en bijzaken en balanceert studie en plezier, met geweldige prestaties als resultaat....
    € 17,50
  • Effectiever communiceren met DISC

    ISBN 9789047013792
    Met sommige collega’s of medewerkers wil de samenwerking maar niet vlotten. Zij pakken de zaken heel anders aan en de communicatie verloopt stroef. Het is alsof je tegen een muur praat – maar misschien denken zij wel hetzelfde… In dit soort gevallen kan de disc-methode uitkomst bieden. Dit boek laat zien hoe disc werkt en hoe je het kunt inzetten om zelf effectiever te worden, je talenten te ontwikkelen en betere relaties op te bouwen met de mensen om je heen. Merrick Rosenberg...
    € 21,99
  • Leiderschapslessen uit de woestijn

    ISBN 9789047013730
    De schapen rennen voor me weg. Als ik ze van rechts nader, rennen ze naar links. Als ik van links kom, rennen ze naar rechts. Ik ben hier gekomen als hun nieuwe herder. Wist ik maar een manier om me voor te stellen, zodat ze me zouden begrijpen en accepteren. Maar hoe kan ik op ze overbrengen wat er speelt? En zou de boodschap moeten zijn dat ik hier ben om ze te leiden, te ondersteunen of van ze te leren? Het idee van de profeet of leider als herder komt in alle grote religies...
    € 17,50
  • Organiseer de onderstroom en krijg medewerkers mee

    ISBN 9789047013686
    Veel organisaties worstelen met de vragen: Hoe krijgen we de beweging erin? Hoe krijgen we mensen mee? Verleiden, verontrustende cijfers presenteren, visies en veranderplannen rondmailen: het werkt lang niet altijd. Luisteren naar onderstroomverhalen, storylistening, werkt wél. Maar die griezelige wereld vol ervaringen, belevingen en emoties laten nogal wat organisaties links liggen. Zonde, want ze leveren parels aan inzichten op. Dit boek laat zien hoe je deze parels opduikt...
    € 24,99
  • Werken met toekomstscenario's

    ISBN 9789047012887
    Toen Wijzer in de toekomst voor het eerst verscheen, waren er nog nauwelijks boeken die praktisch en eenvoudig uitlegden hoe je met toekomstscenario’s werkt. Wijzer in de toekomst deed dat wel en vulde meteen een gat in de markt. Het heeft zich bewezen als hét handboek voor wie wil leren wat een toekomstscenario is, hoe je er een maakt en wat je ermee kunt doen. Nu, 17 drukken later, is er veel veranderd: veel managers en beleidsmakers weten wel zo’n beetje wat scenarioplanning...
    € 22,99
  • meer geluk in werk en moederschap

    ISBN 9789047011538
    Het beste wat je carrière kan overkomen is moeder worden. Hoewel de media bol staan van negatieve berichten over de combinatie van werk en kinderen, bewijst de praktijk vaker het tegendeel. Ouders ervaren dat ze beter kunnen plannen, dat ze creatiever worden, meer gefocust zijn en betere keuzes maken. Elsbeth Teeling, bekend van haar succesvolle platform De club van relaxte moeders, besloot dit hardnekkige beeld te ontkrachten en ging op onderzoek uit. Zij interviewde tientallen...
    € 20,00
  • ISBN 9789047013327
    Strateeg Erik Elgersma beschrijft in Concurreren op kennis hoe je permanent de strategie én tactiek van je bedrijf kunt verrijken door accuraat, tijdig en volledig geïnformeerd te zijn over de wereld binnen en buiten je bedrijf. Het is bekend dat data het nieuwe goud vormen. Maar hoe ontsluit je de waarde die in die data besloten ligt? Hoe zorg je bovendien dat je de data die je nodig hebt ook tot je beschikking hebt? En hoe vertaal je data naar kennis, en kennis naar betere...
    € 29,99
 
<<

Tweets @Businessboek