Business Contact Facebook Twitter

Waardecreatie met het Internet of Things Marco Heida

€ 24,99 Reserveer zonder verzendkosten.
Reserveren
  • Paperback
  • 224 blz.
  • ISBN 9789047012443
  • maart 2019
Als buzzword doet Internet of Things (IoT) het heel goed. Maar wat is IoT nu precies en waarom moet je er met je organisatie mee aan de slag (of juist niet)? En hoe zet je de eerste stappen om gebruik te maken van de mogelijkheden? Marco Heida volgt de ontwikkelingen in IoT al jaren en weet als geen ander de essentiële begrippen, technieken en businessmodellen uit te leggen. In kort bestek voorziet hij je van alle benodigde informatie om zelf strategische keuzes te maken, je cio aan te sturen of een businessmodel voor jouw sector of bedrijf op te stellen. Belangrijke aspecten als privacy en beveiliging krijgen ook aandacht. Het boek bevat veel concrete voorbeelden en cases die de theorie ondersteunen en verhelderen: onder meer Smart Health, Smart Buildings en Smart Logistics, maar ook bedrijfscases van onder meer Nationale-Nederlanden en Lightwell.