Business Contact Facebook Twitter

Schrijvers

 
 
  • Sheldon Bowles is een succesvol ondernemer, auteur en spreker. Ken Blanchard omschreef hem eens als een 'prikkelende en vermakelijke spreker, wiens toepasbaarheid zeer waardevol is'.
      Auteur
  • Sam Bracken is auteur van My Orange Duffel Bag, staat aan het hoofd van de gelijknamige stichting voor probleemjongeren (hij was er zelf een) en is Global Director of Media bij FranklinCovey.
      Auteur
  • Stephan van den Broek (1969) is partner binnen de Blommaert Business Academy en verzorgt seminars en trainingen voor zowel financials als non-financials.
      Auteur
  • Arjan Broere is master trainer Getting Things Done bij Meereffect, blogger bij onder meer lifehacking.nl en auteur van enkele boeken, zoals 'Overleef je inbox in 60 minuten'.
      Auteur
  • Dirk Brounen is hoogleraar financieel management aan de Universiteit van Tilburg en tias Business School. Al jaren bestudeert hij de financiële kant van ons dagelijks leven.
      Auteur
  • Hans de Bruijn is hoogleraar bestuurskunde aan de TU Delft. Hij schrijft sinds 2009 wekelijks een column over framing in Trouw. In 2011 verscheen Framing, over de theorie achter framing.(Foto: Ineke Oostveen)
      Auteur
  • Ellen de Bruin is wetenschapsredacteur van NRC Handelsblad en nrc.next.(Foto: Ronald Hoeben)
      Auteur
  • Barry de Bruin is van huis uit ontwerper en leidde vijftien jaar ping-pong Design, een succesvol bureau gespecialiseerd in branding en design thinking, tot hij besloot zijn aandelen van de hand te doen en het over een andere boeg te gooien. Sinds 2017 ‘klooit hij wat aan’, is hij onderdeel van het kunstenaarscollectief Mona Lisa’s en verbindt hij vreemde vrienden met elkaar op www.beterdingenandersdoen.nl.
      Auteur
  •   Auteur
  • Denis Bukin werkt voor een groot Russisch bedrijf waar vele ex-KGB’ers werken. Hij raakte onder de indruk van hun geheugen en opmerkzaamheid. Gebaseerd op hun ervaringen en vele tips die hij kreeg, schreef hij deze Russische bestseller.
      Auteur
 
<<