Business Contact Facebook Twitter

Schrijvers

 
 
  • Erwin Witteveen is een journalist die met humor en diepgang ingewikkelde dingen in heldere taal vertelt. Als schrijver, spreker en innovatiedeskundige knaagt hij voortdurend aan vast gewoontes en oude aannames. 
      Auteur
  • Stefan Wobben studeerde personeel & arbeid en filosofie en is eigenaar van Concept7, een ontwerpbureau dat digitale producten en diensten maakt. Eerder verscheen van Wobben Zo kan het ook. Websites ontwerp je voor mensen.
      Auteur
  • Louis van Woerden heeft in de afgelopen tien jaar ruim 4000 managers getraind en/of geadviseerd. Hij werkt als leidinggevend trainer/consultant bij PiCompany, een dochteronderneming van HR-adviesbureau GITP. Eerder was hij werkzaam bij Berenschot, Rabobank en Organon. Andere boeken waaraan hij meeschreef zijn HRM in projecten, De toekomst van werk en Competent leidinggeven. (Foto: Jelmer de Haas)
      Auteur
  • Jaap ten Wolde introduceerde in 1992 de forensische accountancy in Nederland en vervolgens in Europa. In 1994 richtte hij KPMG, Ethics & Integrity op, de eerste adviesgroep ter wereld op het terrein van ethiek en integriteit. Na zijn pensioen begon hij een aantal in integriteit gespecialiseerde bureaus, BING voor (semi-)overheid en het Instituut Financieel Onderzoek (IFO) en EMTRUST voor organisaties van professionals. 
      Auteur
  • James Wood is senior consultant en bedrijfscoach op het gebied van leiderschap, projectmanagement en organisatiekunde. Samen vormen zij de perfecte combinatie van bedrijfservaring en trainingsexpertise. 
      Auteur
  • Tim Wu is hoogleraar rechten aan Columbia Law School en werkte bij de Federal Trade Commission. Hij schrijft regelmatig artikelen voor onder meer The New Yorker. Zijn eerste boek, The Master Switch, zette hem op de kaart als media- en technologie-expert. Hij is bekend geworden door zijn werk op het gebied van de Net Neutrality theorie.
      Auteur
  • Michiel Ykema studeerde technische bedrijfskunde en verandermanagement. Hij adviseert al meer dan tien jaar directeuren en managers bij organisatievraagstukken. Hij richt zich daarbij vooral op de samenhang tussen de instrumentele en gedragsmatige aspecten van organiseren.Foto: Merlijn Doomernik
      Auteur
  •   Auteur
  • Drs. Eveline van Zeeland en dr. Boudewijn Raessens zijn als associate lector verbonden aan Fontys Hogeschool Marketing en Management, lectoraat Smart Marketing. Ze schreven eerder verscheidene boeken over marketing en communicatie en zijn gespecialiseerd in de wijze waarop mensen beslissingen nemen.
      Auteur
  • Danah Zohar studeerde filosofie, natuurkunde en psychologie aan MIT en Harvard. Ze werd door de Financial Times uitgeroepen tot ‘een van ’s werelds grootste denkers over management’. Haar unieke kijk op leiderschap en persoonlijke ontwikkeling verbindt het onzekerheidsprincipe in de wetenschap met psychologie en sociale organisatie. Eerdere publicaties van haar zijn onder meer The Quantum Self...
      Auteur