Business Contact Facebook Twitter

Schrijvers

 
 
  • Drs. ing. Wessel Berkman heeft ruim 18 jaar ervaring in projecten waarbij bruin papier een grote rol speelt. Tien jaar geleden richtte hij The Brown Paper Company op. Naast dit werk houdt hij zich bezig met leiderschapsontwikkeling via het platform Nintes. Als ondernemer creëerde hij veel goodwill door het bekende bedrijf De Fietsfabriek over te nemen.
      Auteur
  • Wassili Bertoen is partner van Deloitte en directeur van het Center for the Edge Europe. Bertoen studeerde organisatie- en sociale psychologie in Utrecht. Hij startte Deloitte Innovatie BV in 2008 nadat hij in Silicon Valley kennismaakte met het gedachtegoed van John Hagel. In 2010 bracht hij het naar Europa door vanuit Deloitte het Center for the Edge Europe te starten.
      Auteur
  • Manfred Bik (1964) is regelmatig te gast in boardrooms als strateeg van DDB & Tribal, een van de bekendste reclamebureaus van Nederland.In zijn jonge jaren volgt Bik de snel opklimmende Boonstra met bewondering en in de jaren negentig hebben ze korte tijd intensief contact. Nadat ze elkaar bijna twee decennia uit het oog zijn verloren, zoekt Bik in 2014...
      Auteur
  • Suzette Blakemore is productiviteitstrainer en -expert bij Franklin Covey Global.
      Auteur
  • Ken Blanchard is president-directeur van de Ken Blanchard Companies in Californië. Zijn bekendste boek is De One Minute Manager, waarvan er wereldwijd meer dan 12 miljoen exemplaren zijn verkocht. Hij heeft vele prijzen gewonnen voor zijn aandeel op het gebied van management en leiderschap. The National Speakers Association beloonde hem met de hoogste prijs, de "Council of Peers Award of Excellence". 
      Auteur
  • Tjeu Blommaert (1956) is hoogleraar bedrijfseconomie van de Universiteit Maastricht. Hij is (mede)auteur van tientallen boeken op het gebied van de bedrijfseconomie en bedrijfsadministratie. Ook is hij een veelgevraagd spreker op seminars en congressen.
      Auteur
  • Petra de Boer is branding- en dialoogadviseur en partner bij Perspectivity.
      Auteur
  • Dr. Michiel A.M. Boersma is voormalig ceo van Essent en voormalig President van Shell Global Solutions. Hij heeft in zijn internationale carrière aan Nederlandse en internationale ondernemingen leidinggegeven en is actief als (inter)nationaal commissaris en toezichthouder.
      Auteur
  • Niemand heeft zo’n grote naam gemaakt in creatief denken als Dr. Edward de Bono (1933). Al sinds de jaren zestig werkt hij aan methoden en technieken om het mensen makkelijker te maken problemen op te lossen, op welk gebied dan ook. Andere boeken van hem zijn Zes denkende hoofddeksels en De concurrentie voorbij.
      Auteur
  • Aart Bontekoning is organisatiepsycholoog en veranderkundige.
      Auteur
  • Dr. Anne Boon is geboeid door de dynamieken van menselijke interacties en samenwerkingen. Sinds het behalen van haar doctoraat in 2012 is ze aan de slag als teamcoach en zet ze zich in om individuen en teams in samenwerkingen te empoweren.
      Auteur
  • Jaap Boonstra is hoogleraar management van veranderingen in organisaties aan de Universiteit van Amsterdam en bij de Esade Business School in Barcelona. Hij geldt als dé Nederlandse expert op het gebied van veranderen in organisaties. Hij is auteur van onder meer Leiders in cultuurverandering.
      Auteur
 
<<