Business Contact Facebook Twitter

Schrijvers

 
 
  • Barbara Baarsma is algemeen directeur van SEO en hoogleraar Marktwerking- en mededingingseconomie aan de Universiteit van Amsterdam. 
      Auteur
  • Wouter Backx studeerde klinische en theoretische psychologie. Hij zette in Haarlem het Instituut voor Rationeel-Emotieve Training op, waar hij werkt als psychotherapeut en voor professionals opleidingen in de RET verzorgt. Wouter Backx is medeauteur van het internationaal erkende leerboek A Practitioner’s Guide to Rational Emotive Behavior Therapy.
      Auteur
  • Chris Bailey organiseerde een productiviteitsproject om te ontdekken hoe hij zo productief mogelijk kon worden. Hij schreef onder meer voor The New York Times, The Huffington Post, New York Magazine, Harvard Business Review, TED, Fast Company en Lifehacker.
      Auteur
  • Dr. Hans J.C. Bakker is al meer dan vijfentwintig jaar (inter)nationaal adviseur op het terrein van strategie en samenwerking bij onder andere KPMG en Twynstra Gudde. Hij is directeur van Javelin Partners, oud-hoogleraar aan Nyenrode Business Universiteit en auteur van diverse artikelen en boeken.
      Auteur
  • Fred Bakker studeerde politicologie en economie aan de UvA. Hij was financieel analist, journalist, en hoofdredacteur van Het Financieele Dagblad.
      Auteur
  • Brian Becker is hoogleraar Human Rescources en voorzitter van het departement Organization and Human Resources van de management faculteit van de State University of New York in Buffalo.
      Auteur
  • Simone Beemster is eigenaar van Successtories. Jarenlang werkte ze als bedrijfsjournalist en hoofdredacteur, tot ze op het spoor van storytelling kwam. Luisteren is haar core business. Voor allerlei organisaties haalde ze al heel wat inzichten uit de onderstroom naar boven.
      Auteur
  • Patrick Beijersbergen is hoofdredacteur van Effect, het beleggingsblad van de VEB. Hij is sinds 1996 werkzaam in de financiële wereld, als beleggingsadviseur, vermogensbeheerder en analist. Beijersbergen heeft meerdere boeken over geld en beleggen geschreven.
      Auteur
  • Terry van den Bemt kent alle facetten van sales: hij schopte het van straatverkoper tot commercieel directeur bij Pepperminds, een van Europa’s grootste direct sales-bedrijven. Vanuit zijn eigen bedrijf Saleslift heeft hij al honderden bedrijven geholpen met het bouwen, inrichten en trainen van sales- en accountafdelingen.
      Auteur
  • Thomas Benedict heeft als trainer en organisatieadviseur in Nederland en daarbuiten in veel uiteenlopende organisaties veranderings-, cultuur- en leertrajecten uitgevoerd, onder meer voor industrie, overheid en commerciële dienstverlening. De door hem in 1993 opgerichte InContext Consultancy Group werkt met een team van 25 mensen aan duurzame en inspirerende gedragsverandering in organisaties.
      Auteur
  • Wouter van Bergen is financieel journalist. In Banken, bubbels en bonussen beschrijft hij de ontwikkelingen die de afgelopen tien jaar het lot van de Nederlandse economie hebben bepaald. Smaakvol verhaalt hij hoe de zoete belofte van een nieuwe Gouden Eeuw werd ingehaald door de bittere werkelijkheid van de diepste recessie sinds de jaren dertig.
      Auteur
  • Daan van Bergen maakt met zijn bedrijf Videologic dagelijks pakkende videoproducties voor grote bedrijven als Siemens, Nuon en het AMC, maar ook voor kleinere bedrijven en ZZP’ers. Daarnaast is hij trainer en spreker, en geeft hij onder meer de workshop ‘Vloggen voor professionals’.
      Auteur
 
<<