Business Contact Facebook Twitter

Schrijvers

 
 
  • Barbara Baarsma is algemeen directeur van SEO en hoogleraar Marktwerking- en mededingingseconomie aan de Universiteit van Amsterdam. 
      Auteur
  • Chris Bailey organiseerde een productiviteitsproject om te ontdekken hoe hij zo productief mogelijk kon worden. Hij schreef onder meer voor The New York Times, The Huffington Post, New York Magazine, Harvard Business Review, TED, Fast Company en Lifehacker.
      Auteur
  • Dr. Hans J.C. Bakker is al meer dan vijfentwintig jaar (inter)nationaal adviseur op het terrein van strategie en samenwerking bij onder andere KPMG en Twynstra Gudde. Hij is directeur van Javelin Partners, oud-hoogleraar aan Nyenrode Business Universiteit en auteur van diverse artikelen en boeken.
      Auteur
  • Fred Bakker studeerde politicologie en economie aan de UvA. Hij was financieel analist, journalist, en hoofdredacteur van Het Financieele Dagblad.
      Auteur
  • Pitch Coach en TEDx Speech Coach David Beckett traint honderden start-ups, professionals en CEO’s. Hij creëerde ook het Pitch Canvas©.
      Auteur
  • Jan-Willem van Beek is innovatiestrateeg, oprichter van Greenberry en gastdocent aan de Universiteit Twente, Nyenrode en Beeckestijn. Foto: Jelmer de Haas
      Auteur
  • Patrick Beijersbergen is hoofdredacteur van Effect, het beleggingsblad van de VEB. Hij is sinds 1996 werkzaam in de financiële wereld, als beleggingsadviseur, vermogensbeheerder en analist. Beijersbergen heeft meerdere boeken over geld en beleggen geschreven.
      Auteur
  • Thomas Benedict heeft als trainer en organisatieadviseur in Nederland en daarbuiten in veel uiteenlopende organisaties veranderings-, cultuur- en leertrajecten uitgevoerd, onder meer voor industrie, overheid en commerciële dienstverlening. De door hem in 1993 opgerichte InContext Consultancy Group werkt met een team van 25 mensen aan duurzame en inspirerende gedragsverandering in organisaties.
      Auteur
  • Wouter van Bergen is financieel journalist. In Banken, bubbels en bonussen beschrijft hij de ontwikkelingen die de afgelopen tien jaar het lot van de Nederlandse economie hebben bepaald. Smaakvol verhaalt hij hoe de zoete belofte van een nieuwe Gouden Eeuw werd ingehaald door de bittere werkelijkheid van de diepste recessie sinds de jaren dertig.
      Auteur
  • Drs. ing. Wessel Berkman heeft ruim 18 jaar ervaring in projecten waarbij bruin papier een grote rol speelt. Tien jaar geleden richtte hij The Brown Paper Company op. Naast dit werk houdt hij zich bezig met leiderschapsontwikkeling via het platform Nintes. Als ondernemer creëerde hij veel goodwill door het bekende bedrijf De Fietsfabriek over te nemen.
      Auteur
  • Wassili Bertoen is partner van Deloitte en directeur van het Center for the Edge Europe. Bertoen studeerde organisatie- en sociale psychologie in Utrecht. Hij startte Deloitte Innovatie BV in 2008 nadat hij in Silicon Valley kennismaakte met het gedachtegoed van John Hagel. In 2010 bracht hij het naar Europa door vanuit Deloitte het Center for the Edge Europe te starten.
      Auteur
 
<<