Business Contact Facebook Twitter

Schrijvers

 
 
  • Michel Schaeffer was an executive board member for bol.com for over fourteen years; a period in which the start-up grew to become the leading e-commerce company in the Benelux. Among his accolades, he was acclaimed Direct Marketing Man and Advertiser of the Year. Moving on from bol.com, he served as director of various companies and advised organizations on digital and growth strategies.
      Auteur
  • Onno Aerden (1967) is schrijver, columnist, presentator en communicatieadviseur. Hij is getrouwd, heeft twee dochters uit een eerdere relatie en twee bonuskinderen.
      Auteur
  • Dr. Kjeld Aij, MBA is zowel verpleegkundige als bedrijfskundige en heeft ruim twintig jaar ervaring in de gezondheidszorg. Hij werkte vijf jaar als directeur bedrijfsvoering voor diverse divisies van het Amsterdam UMC, en heeft sinds 2020 een directiefunctie bij het Erasmus MC. Verder verzorgt hij trainingen over leiderschap, verandermanagement en lean denken en werken.
      Auteur
  • George Akerlof is hoogleraar economie aan de universiteit van Californië in Berkeley. In 2001 ontving hij de Nobelprijs voor zijn onderzoek naar de invloed van informatie op de marktwerking.
      Auteur
  • Jan Adreae is veranderexpert en motivational speaker. Hij is een autoriteit op het gebied van persoonlijk en maatschappelijk leiderschap. Hij werkt nationaal en internationaal op het terrein van empowerment, leiderschap, veranderstrategieën en conflicthantering, zowel in het bedrijfsleven als bij non-profitorganisaties.  
      Auteur
  • Arend Ardon (1967) is sociaal psycholoog en bedrijfskundige en eigenaar van The Change Studio. Vanuit zijn onderneming werkt hij met collega’s en opdrachtgevers aan moderne wegen naar vernieuwing. De rode draden: Lead. Inspire. Create. Hij schreef de bestsellers Doorbreek de Cirkel! en Ontketen Vernieuwing!. Arend is een veelgevraagd spreker.
      Auteur
  • Dan Ariely is hoogleraar gedragseconomie aan het MIT (Massachusetts Institute of Technology). Ook werkt hij voor een breed scala aan media, van The New York Times, Washington Post en Boston Globe tot Science, Scientific American en CNN, NPR en ABC.
      Auteur
  • Annet Aris is commissaris bij diverse Europese bedrijven. Zij is adjunct-hoogleraar (digitale) strategie bij INSEAD en was voorheen organisatieadviseur en partner bij McKinsey. Ze had van 2014 tot eind 2018 een wekelijkse column in Het Financieele Dagblad, die tot de best gelezen columns van de krant behoorde.
      Auteur
  • Martijn Aslander en Erwin Witteveen zijn duiders van de netwerksamenleving en schreven samen 'Easycratie' en 'Nooit Af''.
      Auteur
  • Paulien Assink is een ervaren coach van leiders, managementteams en organisaties en pionier in het scheppen van omgevingen waarin het nieuwe leiderschap kan ontstaan. Zij is verbonden aan Twynstra Gudde Adviseurs en Managers en oprichter en begeleider van CALL (Community for Authentic Leadership and Learning) en RAVEL (Ruimte voor Authentiek en Verantwoord Leiderschap). In 2005 schreef zij de bestseller Uit het harnas.  
      Auteur
  • Michael Atavar is kunstenaar en schrijver. ‘Echt creatief’ is zijn vijfde boek over creativiteit. Eerder schreef hij ‘How To Be An Artist’, ‘12 Rules of Creativity’, ‘Everyone is Creative’ en ‘Better Magic – How to Have Creative Ideas in 24 Steps’.
      Auteur
  • Rolf Baarda is directeur bij Bureau Baarda, dat adviseert in complexe belonings- en organisatievraagstukken en systemen voor het waarderen van mensen en functies ontwerpt.
      Auteur
 
<<