Drs. Eveline van Zeeland en dr. Boudewijn Raessens zijn als associate lector verbonden aan Fontys Hogeschool Marketing en Management, lectoraat Smart Marketing. Ze schreven eerder verscheidene boeken over marketing en communicatie en zijn gespecialiseerd in de wijze waarop mensen beslissingen nemen.
Leen Zevenbergen was oorspronkelijk accountant, maar werd met de oprichting van Bolesian ondernemer. Hij leidde bedrijven als Everex, Trendsoft en Electrogig, werd president van rcc (Roccade) en directievoorzitter van Origin. In 2000 richtte hij Escador op, dat zich ontwikkelde van internet-powerhouse tot groei-ontwikkelaar. Voor Raden van Bestuur van grote ondernemingen is hij met zijn team een denktank, klankbord, coach en initiator geworden. Daarnaast was hij partner bij investeringsmaatschappijen...
Danah Zohar studeerde filosofie, natuurkunde en psychologie aan MIT en Harvard. Ze werd door de Financial Times uitgeroepen tot ‘een van ’s werelds grootste denkers over management’. Haar unieke kijk op leiderschap en persoonlijke ontwikkeling verbindt het onzekerheidsprincipe in de wetenschap met psychologie en sociale organisatie. Eerdere publicaties van haar zijn onder meer The Quantum Self...
RT @Mgtboeknl: Het heeft geen zin om je schuldig te voelen over gebrek aan productiviteit, zegt Madeleine Dore in Dingen die je va… https://t.co/pM7lfwe87z
RT @AtlasContact: ☀️ Zomerlezen! Tip van de dag: 'Fantoomgroei' van @sanderheijne en @HendrikNoten die laten zien dat onze economie a… https://t.co/H7jGrpmTa2