Business Contact Facebook Twitter

Schrijvers

 
 
  • Michel Schaeffer was ruim 14 jaar directielid van bol.com; een periode waarin het bedrijf zich ontwikkelde van startup tot het leidende e-commercebedrijf van de Benelux. Hij werd onder andere uitgeroepen tot Direct Marketing Man en Adverteerder van het Jaar. Sinds zijn vertrek bij bol.com is hij commissaris bij diverse bedrijven en adviseert hij organisaties over digitale...
      Auteur
  • Na zes jaar te hebben gewerkt als advocaat, bankier en tv-redacteur richtte Mark Schalekamp in 1999 Robin Good op, een bedrijf met een bijzondere missie: de wereld mooier maken door bedrijven aan goede doelen te verbinden met vrolijke evenementen.In 2011 publiceerde hij zijn eerste roman: De parvenu (De Arbeiderspers). Tegenwoordig schrijft hij columns, opiniestukken en reportages voor onder meer NRC Handelsblad, de Volkskrant, Esta en...
      Auteur
  • Quintin Schevernels (1971) zag alle hoeken van het bedrijfsleven in de eenentwintigste eeuw: corporates en start-ups, hij heeft te maken gehad met beursgenoteerde bedrijven, private equity en venture capital. Hij was directielid bij De Telegraaf, coo bij vnu Media en ceo bij Layar (dat hij in 2014 verkocht). Zijn brede ervaring maakt dat hij een unieke integrale kijk heeft op het ondernemen van nu en de toekomst. Hij is een veelgevraagd...
      Auteur
  • Mathijs Schiffers (1971) woont sinds vijf jaar in Londen. Hij werkt daar als correspondent voor Het Financieele Dagblad, waarbij de Brexit het centrale thema in zijn artikelen is geworden. Voordat Schiffers in Londen neerstreek, werkte hij voor het FD op de redactie in Amsterdam. In 2013 verscheen zijn boek De cowboys van het bedrijfsleven bij Uitgeverij Prometheus.
      Auteur
  • Albert Schipperijn deed in de jaren negentig langs vele ijsbanen verslag voor Studio Sport. Daarna werkte hij in Nederland en Spanje als directeur bij yer, marktleider in recruitment. Nu combineert hij zijn ervaring in beide takken van sport en helpt hij organisaties bij het verhogen van hun prestaties...
      Auteur
  • Eric Schmidt is executive chairman van Google. Hij is lid van Obama’s adviesraad op het gebied van wetenschap en technologie en van de vooraanstaande denktank Council on Foreign Relations.
      Auteur
  • Jorinde Schrijver studeerde Nederlandse letterkunde en journalistiek aan de Rijksuniversiteit Groningen. Ze was verslaggever bij het FD en is nu freelancejournalist.
      Auteur
  • Mariëlle Seegers heeft samen met co-auteur Karen Kroonstuiver een halve eeuw ervaring met doelgroepdenken. Ze werkten in allerlei functies, van tekstredacteur tot hoofdredacteur, bij tijdschriften als Vrouw, Ouders van Nu, Hitkrant, Viva, Flair, Zin en Elegance. Samen hebben zij de Doelgroep Academie opgericht en helpen ze diverse merken en bedrijven hun contentstrategie te ontwikkelen.
      Auteur
  • Jan van Setten MBA is een veelgevraagd spreker, (management)coach en entertrainer op de terreinen (persoonlijk) leiderschap, klantgerichtheid en organisatieverandering.
      Auteur
  • Robert Shiller is hoogleraar economie aan Yale University.
      Auteur
 
<<