Business Contact Facebook Twitter

Schrijvers

 
 
  •   Auteur
  • Ton Langeler is een bouwer. Hij is een ervaringsdeskundige in het realiseren en vermarkten van innovaties. Hij is succesvol gebleken in het ontwikkelen van nieuwe productconcepten en het opzetten van nieuwe ondernemingen. Ook begeleidt hij samenwerkingsverbanden zoals allianties en open-innovatie-initiatieven. Hij werkt hierbij zowel voor multinationals als voor startende bedrijven. Bij al zijn opdrachten komt steeds de belangrijke combinatie van commercie en technologie...
      Auteur
  • Jaron Lanier is wetenschapper, muzikant en schrijver. Hij staat bekend als 'de vader van virtual reality' en techfilosoof. Eerdere boeken van zijn hand zijn Nee, je bent geen gadget en Dawn of the New Everything.
      Auteur
  • Menno Lanting geldt als dé expert op het gebied van de impact van digitale technologie op organisaties, leiderschap en innovatie. Hij is een veelgevraagd spreker en adviseur en bereikte met zijn vijf bestsellers meer dan 100.000 mensen. Zijn debuut Connect! werd verkozen tot Managementboek van het Jaar.
      Auteur
  • Michelle Lapierre is consultant en bedrijfsadviseur; ze begeleidde grote transformaties bij overheidsinstanties en in het bedrijfsleven.
      Auteur
  • Tim Leberecht is hoofd marketing van het internationale ontwerp- en architectenbureau NBBJ. Hij schrijft voor Forbes, Fast Company en Wired, is adviseur van The Human Agency, een collectief voor sociale innovatie, en zit in het bestuur van Jump Associates, een innovatieadviesbureau. (Foto: Beowulf Sheehan)
      Auteur
  • Marc van Eck en Ellen Leenhouts zijn partner bij strategisch marketingsadviesbureau Business Openers. Zij kennen elkaar van Procter & Gamble, waar zij de OGSM-methodiek geleerd hebben. In hun adviespraktijk hebben zij de afgelopen jaren veel van hun klanten met OGSM verder geholpen. Zij geven er ook lezingen en trainingen over.
      Auteur
  • Chantal van der Leest studeerde neuropsychologie en volgde opleidingen in journalistiek en gedragscommunicatie. Het is haar persoonlijke missie om wetenschappelijke informatie toegankelijk te maken voor een breed publiek. Ze publiceert in onder meer Psychologie Magazine.
      Auteur
  • Xavier van Leeuwe is Director Marketing en Data bij NRC Media. Hij is een actieve blogger en spreker over media-innovatie.
      Auteur
  • Jonah Lehrer is de auteur van Proust was een neuroloog, Hoe wij beslissen en Imagine. Hij is wetenschapsjournalist en schreef voor onder andere The New Yorker, Nature, Wired, The New York Times Magazine, The Washington Post en The Wall Street Journal.
      Auteur
  • Patrick Lencioni is oprichter en directeur van The Table Group, dat sinds 1997 organisaties ondersteunt om gezond te worden. Van zijn boeken zijn wereldwijd  miljoenen exemplaren verkocht.
      Auteur
  • Daniel Levitin is professor psychologie, neurowetenschap en muziek aan de McGill University in Montreal. Voordat hij wetenschapper werd, werkte hij als muzikant en platenproducent met artiesten als Stevie Wonder en the Grateful Dead. Zijn vorige boek Ons muzikale brein werd een wereldwijde bestseller en zijn boeken zijn in vele talen vertaald.
      Auteur
 
<<