Business Contact Facebook Twitter

Schrijvers

 
 
  • Rob de Lange was eindredacteur en later onderzoeksjournalist bij Nova. Daarna werkte hij als redacteur bij Vrij Nederland en later als hoofdredacteur van Buitenhof. Sinds 2008 is hij algemeen verslaggever bij Het Financieele Dagblad.
      Auteur
  • Ton Langeler is een bouwer. Hij is een ervaringsdeskundige in het realiseren en vermarkten van innovaties. Hij is succesvol gebleken in het ontwikkelen van nieuwe productconcepten en het opzetten van nieuwe ondernemingen. Ook begeleidt hij samenwerkingsverbanden zoals allianties en open-innovatie-initiatieven. Hij werkt hierbij zowel voor multinationals als voor startende bedrijven. Bij al zijn opdrachten komt steeds de belangrijke combinatie van commercie en technologie...
      Auteur
  • Jaron Lanier is wetenschapper, muzikant en schrijver. Hij staat bekend als 'de vader van virtual reality' en techfilosoof. Eerdere boeken van zijn hand zijn Nee, je bent geen gadget en Dawn of the New Everything.
      Auteur
  • Menno Lanting geldt als dé expert op het gebied van de impact van digitale technologie op organisaties, leiderschap en innovatie. Hij is een veelgevraagd spreker en adviseur en bereikte met zijn vijf bestsellers meer dan 100.000 mensen. Zijn debuut Connect! werd verkozen tot Managementboek van het Jaar.
      Auteur
  • Michelle Lapierre is consultant en bedrijfsadviseur; ze begeleidde grote transformaties bij overheidsinstanties en in het bedrijfsleven.
      Auteur
  • Marc van Eck en Ellen Leenhouts zijn partner bij strategisch marketingsadviesbureau Business Openers. Zij kennen elkaar van Procter & Gamble, waar zij de OGSM-methodiek geleerd hebben. In hun adviespraktijk hebben zij de afgelopen jaren veel van hun klanten met OGSM verder geholpen. Zij geven er ook lezingen en trainingen over.
      Auteur
  • Chantal van der Leest studeerde neuropsychologie en volgde opleidingen in journalistiek en gedragscommunicatie. Het is haar persoonlijke missie om wetenschappelijke informatie toegankelijk te maken voor een breed publiek. Ze publiceert in onder meer Psychologie Magazine.
      Auteur
  • Xavier van Leeuwe is Director Marketing en Data bij NRC Media. Hij is een actieve blogger en spreker over media-innovatie.
      Auteur
  • Bas van Leeuwen werkt bij de gemeente Amsterdam als afdelingshoofd advies en ondersteuning op het gebied van wonen. Daarnaast is hij vicefractievoor zitter van D66 in Haarlem. Hij is actief als trainer, spreker en adviseur. Hij geeft samen met Ronald Derks de workshop ‘De Ideale Ambtenaar’.
      Auteur
  • Jonah Lehrer is de auteur van Proust was een neuroloog, Hoe wij beslissen en Imagine. Hij is wetenschapsjournalist en schreef voor onder andere The New Yorker, Nature, Wired, The New York Times Magazine, The Washington Post en The Wall Street Journal.
      Auteur
  • Patrick Lencioni is oprichter en directeur van The Table Group, dat sinds 1997 organisaties ondersteunt om gezond te worden. Van zijn boeken zijn wereldwijd  miljoenen exemplaren verkocht.
      Auteur
  • Maarten Lens-FitzGerald is ondernemer in alles wat nieuw is. Hij was een van de oprichters van Layar (het eerste wereldwijde augmented reality-platform) en is nu toe aan zijn vijfde nieuwe kanaal: voice – na internet, e-mail, mobile en AR. Hij is Global Head of Voice bij Nodes Agency. Met zijn Open Voice event-reeks, een wekelijkse nieuwsbrief en (in samenwerking met BNR) de Voice Cast Show stoomt hij ons klaar...
      Auteur
 
<<