Business Contact Facebook Twitter

Schrijvers

 
 
  • Alexandra Jankovich en Tom Voskes hebben een ongeëvenaarde staat van dienst in het begeleiden van internationale organisaties bij het denken over en aanpassen van de bedrijfsstructuur gedreven door digitale disruptie. Van strategische consultancy voor McKinsey tot digitale transformatie van bedrijven van binnenuit: zij gaan voorop en laten zien dat het kan. Sinds 2010 houden ze zich bezig met de disruptie...
      Auteur
  • Harold Janssen (1954) studeerde chemische technologie, journalistiek en psychologie, Leerzamer vond hij de vele duizenden gesprekken die hij had met mensen in hun werk. De eerste tien jaar van zijn loopbaan mocht hij zich bij Shell als redacteur vrijelijk door de diverse bestuurslagen en de gremia van vakmensen heen bewegen. Dat vestigde zijn overtuiging dat je verder komt met betere samenwerking dan met plannenmakerij. Hij was partner bij Overmars Organisatie Adviseurs en richtte...
      Auteur
  • Dr Karin Jironet is theologe en psychologe. Ze is werkzaam bij De Baak VNO-NCW op het gebied van leiderschapsontwikkeling. Zij is executive coach en auteur van The Image of Spiritual Liberty en The Quest for Unity.
      Auteur
  • Kees de Jong is al 25 jaar ondernemer. Samen met zijn compagnon richtte hij begin jaren negentig Blauw Research op; sindsdien is hij als initiator, ondernemer of investeerder betrokken bij vele start-ups en bedrijven in binnen- en buitenland. Hij schreef een aantal jaren voor Het Financieele Dagblad. Foto: Marcel Bakker
      Auteur
  • Jacqueline de Jong is werkzaam als redacteur, tekstschrijver en docent. Ze is de auteur van De kleine Cialdini en De kleine Carnegie. Samen met Annic van Wonderen (I Love Fashion News.com) schreef ze Masterclass Ondernemen, een boek met adviezen voor jonge ondernemers.
      Auteur
  • Wijnand Jongen haalde in 1986 zijn doctoraal onderwijskunde aan de UvA en in 1993 zijn MBA aan de Averett University in de VS en was midden jaren negentig medeoprichter en CEO van Macropolis, de eerste Nederlandse winkel- en prijsvergelijker op internet. In 2000 richtte hij Thuiswinkel.org op, de belangenvereniging voor (web)winkels die nu meer dan 2200 leden telt. In 2006 werd Jongen uitgeroepen tot Direct Marketing Man van het Jaar en Thuiswinkel.org ontving...
      Auteur
  • Koen Jordaans, CEO van social media-softwareontwikkelaar Apostle, was in een vorig bestaan horecaondernemer en communicatieman. Apostle werd in 2013 Sprout Startup van het Jaar. Hij schrijft onder meer voor Marketing Online.
      Auteur