Business Contact Facebook Twitter

Schrijvers

 
 
  • Marc van Eck is oprichter en directeur van strategisch adviesbureau Business Openers. Hij is coauteur van twee boeken over internal branding, beide met vijf sterren beloond door het Tijdschrift voor Marketing, en de bestseller Businessplan op 1 A4, die inmiddels ook is vertaald in het Engels. Hij treedt vaak op als inspirator en spreker op congressen over strategie, ondernemerschap en branding.
      Auteur
  • Siem Eikelenboom leidt de onderzoeksredactie van NOVA. In 2002 en 2003 hield hij zich bijna fulltime bezig met het onderzoek naar moslimextremisme. Dit leidde tot tal van primeurs en onthullende reportages. Zijn boek De genetische vingerafdruk - De waarde van DNA als opsporingsmiddel werd genomineerd voor de Eureka-prijs 2002.(Foto: NBTran)
      Auteur
  • Dr. Erik Elgersma is spreker, internationaal universitair gastdocent en auteur op het gebied van data-analyse ten behoeve van strategievorming in organisaties. Hij is lid van de faculteit van het Institute for Competitive Intelligence. Sinds zijn promotie aan de TU Delft werkt hij voor multinationals in strategie- en business development-rollen. Eerder verschenen van zijn hand The Strategic Analysis...
      Auteur
  • Naomi Ellemers is hoogleraar sociale en organisatiepsychologie aan de Universiteit Leiden. Zij ontving diverse onderscheidingen voor haar werk, waaronder de NWO Spinozapremie.
      Auteur
  • Dr. Machiel Emmering studeerde economie en bedrijfskunde en promoveerde aan Nyenrode. Hij werkte onder andere voor en met DNB, Philips, ING, Economische Zaken en TNO. De focus ligt nu op zijn programma SpeedMBA: bedrijfskunde compleet in één dag. Daar kwam vorig jaar de boekversie van uit: Het bedrijf, de verkorte handleiding.
      Auteur
  • Breck England is writer-in-chief bij FranklinCovey companies.
      Auteur
  •   Auteur