Business Contact Facebook Twitter

Schrijvers

 
 
  •   Auteur
  • Onno Aerden (1967) is schrijver, columnist, presentator en communicatieadviseur. Hij is getrouwd, heeft twee dochters uit een eerdere relatie en twee bonuskinderen.
      Auteur
  • Lars-Johan Åge is hoogleraar aan de Stockholm School of Economics en een van Zwedens populairste sprekers. Zijn specialisatie is onderhandelen; hij werkt samen met de Zweedse politie en internationale organisaties, zoals het FBI-onderhandelteam.
      Auteur
  • Antoine van Agtmael is voormalig adjunct-directeur van de International Finance Corporation, een onderdeel van de Wereldbank dat privé-investeringen in ontwikkelingslanden reguleert. Hij wordt algemeen beschouwd als de bedenker van de term ‘emerging markets’. Hij is oprichter en chief investment officer van Emerging Markets Management, een bedrijf dat speciaal voor de opkomende markten financieringsprogramma’s opzet en 19 miljard dollar in aandelen belegt.
      Auteur
  • Dr. Kjeld Aij, MBA is zowel verpleegkundige als bedrijfskundige en heeft ruim twintig jaar ervaring in de gezondheidszorg. Hij werkte vijf jaar als directeur bedrijfsvoering voor diverse divisies van het Amsterdam UMC, en heeft sinds 2020 een directiefunctie bij het Erasmus MC. Verder verzorgt hij trainingen over leiderschap, verandermanagement en lean denken en werken.
      Auteur
  • George Akerlof is hoogleraar economie aan de universiteit van Californië in Berkeley. In 2001 ontving hij de Nobelprijs voor zijn onderzoek naar de invloed van informatie op de marktwerking.
      Auteur
  • Jan Adreae is veranderexpert en motivational speaker. Hij is een autoriteit op het gebied van persoonlijk en maatschappelijk leiderschap. Hij werkt nationaal en internationaal op het terrein van empowerment, leiderschap, veranderstrategieën en conflicthantering, zowel in het bedrijfsleven als bij non-profitorganisaties.  
      Auteur
  • Jeroen Ansink (Utrecht, 1970) is journalist. Sinds 1998 woont en werkt hij in New York. Hij schrijft onder meer voor Managementboek Magazine, Forum en Fortune.com.
      Auteur
  • Abdelaziz Aouragh, van Marokkaanse afkomst en geboren en getogen in Amsterdam-Oost, is als jonge, creatieve ondernemer gespecialiseerd in islamic branding. In 2010 richtte hij El Asira op. 
      Auteur
  • Arend Ardon (1967) is sociaal psycholoog en bedrijfskundige en eigenaar van The Change Studio. Vanuit zijn onderneming werkt hij met collega’s en opdrachtgevers aan moderne wegen naar vernieuwing. De rode draden: Lead. Inspire. Create. Hij schreef de bestsellers Doorbreek de Cirkel! en Ontketen Vernieuwing!. Arend is een veelgevraagd spreker.
      Auteur
  • Dan Ariely is hoogleraar gedragseconomie aan het MIT (Massachusetts Institute of Technology). Ook werkt hij voor een breed scala aan media, van The New York Times, Washington Post en Boston Globe tot Science, Scientific American en CNN, NPR en ABC.
      Auteur
  • Annet Aris is commissaris bij diverse Europese bedrijven. Zij is adjunct-hoogleraar (digitale) strategie bij INSEAD en was voorheen organisatieadviseur en partner bij McKinsey. Ze had van 2014 tot eind 2018 een wekelijkse column in Het Financieele Dagblad, die tot de best gelezen columns van de krant behoorde.
      Auteur
 
<<