Business Contact Facebook Twitter

Schrijvers

 
 
  • Pieter van der Haak studeerde werktuigbouwkunde en sociale psychologie. Hij gelooft niet in management, maar wel in leiderschap. Hij geeft leiding aan P&A Talentontwikkeling en begeleidt teams en leidinggevenden op hun reis ‘van Goed naar Geweldig’.
      Auteur
  • Dominique Haijtema is psycholoog en freelance journalist. Zij was hoofdredacteur van het tijdschrift Management Team en werkte tevens voor tijdschriften als Quest Psychologie, Happinez, Santé, Slow Management en Ode. Eerder was zij werkzaam als verslaggever voor Nederlandse kranten als Het Parool en de Duitse krant Die Welt in Berlijn. Ook deed zij ervaring op als redacteur bij het Het Financieele Dagblad. Zij recenseerde managementboeken voor Het Financieele Dagblad...
      Auteur
  • Taddy Hall is ‎Senior vp voor innovatie bij The Nielsen Company.
      Auteur
  • Charles Hampden-Turner is 'permanent visitor' aan het Judge Institute of Management Studies van de universiteit van Cambridge. Hij heeft vijftien boeken op zijn naam staan.
      Auteur
  • Morten T. Hansen is professor aan de School of Information van UC Berkeley. Eerder doceerde hij aan de Harvard Business School en INSEAD.
      Auteur
  • Verne Harnish is auteur, consultant, en veelgevraagd spreker.
      Auteur
  • Na een carrière in de automatisering legde Evert Jan van Hasselt zich toe op businessvernieuwing. In 2012 volgde de oprichting van Dolfijn Design Lab, een bureau dat bouwt aan lerende netwerken waar innovatie en co-creatie centraal staan.
      Auteur
  • David K. Hatchis global director of strategic initiatives bij FranklinCovey.
      Auteur
  • Marjan Heemskerk (1985) heeft tien jaar ervaring opgedaan als registeraccountant. Sinds 2016 is ze zelfstandig ondernemer en blogt en vlogt ze over financiële zaken op The happy financial, met als doel om geldzaken voor particulieren en ondernemers makkelijk en begrijpelijk te maken. Daarnaast geeft ze college aan Nyenrode Business Universiteit.
      Auteur
  • Marco Heida is ondernemer, strategisch adviseur en business developer voor tech-gedreven businessmodellen en go-to-marketprojecten. Al in 2001 was hij betrokken bij een van de grootste IoT-projecten in Nederland. Door de combinatie van Marco’s platform/kennisbank en zijn IoT Masterclasses is hij de meest zichtbare en actieve IoT-professional in Nederland. Hij is dan ook regelmatig keynote speaker om mensen te inspireren...
      Auteur
 
<<