Business Contact Facebook Twitter

Schrijvers

 
 
  •   Auteur
  •   Auteur
  • Antoine van Agtmael is voormalig adjunct-directeur van de International Finance Corporation, een onderdeel van de Wereldbank dat privé-investeringen in ontwikkelingslanden reguleert. Hij wordt algemeen beschouwd als de bedenker van de term ‘emerging markets’. Hij is oprichter en chief investment officer van Emerging Markets Management, een bedrijf dat speciaal voor de opkomende markten financieringsprogramma’s opzet en 19 miljard dollar in aandelen belegt.
      Auteur
  • George Akerlof is hoogleraar economie aan de universiteit van Californië in Berkeley. In 2001 ontving hij de Nobelprijs voor zijn onderzoek naar de invloed van informatie op de marktwerking.
      Auteur
  •   Auteur
  • Abdelaziz Aouragh, van Marokkaanse afkomst en geboren en getogen in Amsterdam-Oost, is als jonge, creatieve ondernemer gespecialiseerd in islamic branding. In 2010 richtte hij El Asira op. 
      Auteur
  • Arend Ardon is psycholoog en bedrijfskundige, en vennoot van Holland Consulting Group. Zijn onderzoek, waarop hij in 2009 promoveerde aan de VU in Amsterdam, kreeg veel aandacht in de media (landelijke dagbladen, managementbladen, radio en tv).
      Auteur
  • Dan Ariely is hoogleraar gedragseconomie aan het MIT (Massachusetts Institute of Technology). Ook werkt hij voor een breed scala aan media, van The New York Times, Washington Post en Boston Globe tot Science, Scientific American en CNN, NPR en ABC.
      Auteur
  • Paulien Assink is een ervaren coach van leiders, managementteams en organisaties en pionier in het scheppen van omgevingen waarin het nieuwe leiderschap kan ontstaan. Zij is verbonden aan Twynstra Gudde Adviseurs en Managers en oprichter en begeleider van CALL (Community for Authentic Leadership and Learning) en RAVEL (Ruimte voor Authentiek en Verantwoord Leiderschap). In 2005 schreef zij de bestseller Uit het harnas.  
      Auteur
  • Rolf Baarda is directeur bij Bureau Baarda, dat adviseert in complexe belonings- en organisatievraagstukken en systemen voor het waarderen van mensen en functies ontwerpt.
      Auteur
  • Barbara Baarsma is algemeen directeur van seo Economisch Onderzoek en bijzonder hoogleraar Marktwerking- en mededingingseconomie aan de faculteit Economie en Bedrijfskunde van de Universiteit van Amsterdam. 
      Auteur